קורות חיים לדוגמא - יועץ השקעות

קורות חיים לדוגמא של יועץ השקעות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של יועץ השקעות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A5-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (167 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A5-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור יועצי השקעות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


שוק ההון הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו, בין אם אנחנו רוצים זאת ובין אם לאו. כולנו, בצורה כלשהי מושקעים בשוק ההון, אם באמצעות השקעות ישירות בבורסה, חסכונות בקופות גמל, קרנות השתלמות או חסכונות לפנסיה. מי שיודע כיצד להשקיע בתבונה את כספו, יכול להרוויח סכומים מכובדים ולהבטיח את עתידו הכלכלי. 

יועץ השקעות מעניק ייעוץ בתחום ההשקעות לרבות קנייה ומכירה של נכסים פיננסיים. הוא למעשה מסייע ללקוחות לבחור אפיקי השקעה שישיגו להם תשואה מקסימלית. יועץ זה עובד בתחום הפיננסי ויכול להשתלב בגופים פיננסיים שונים כמו בנקים או בתי השקעות או לעבוד כיועץ עצמאי. יועץ השקעות מעניק ייעוץ השקעות במניות, אג"ח, קרנות. הוא מבצע סקירה כלכלית, מנתח את השוק ואת הפתרונות הפיננסיים הקיימים, מחפש הזדמנויות השקעה ופתרונות פיננסיים בוחר את אפיקי ההשקעה הנכונים לכל לקוח. במסגרת פעילות זו, הוא יכול להשתמש במספר סגנונות או מסלולי השקעה.

הקשר של היועצים הפיננסיים עם לקוחותיהם נמשך. יועצים טובים בודקים עם לקוחות כדי להבטיח שההשקעות שלהם יישארו הבחירות הנכונות. הם גם עוקבים אחר שלבי החיים ומציעים רעיונות חדשים כאשר צרכי הלקוחות משתנים.

כיועצי השקעות אתם יודעים למכור ברמה גבוהה, אבל האם אתם יודעים למכור את עצמכם? זה משחק אחר לגמרי, אבל הגעתם למקום הנכון כדי לקבל עזרה. בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

לפני שלקוחות מחליטים להשתמש בשירותים שלכם, אתם צריכים למכור את ההצלחה הפיננסית שלכם. סעיף ההקדמה הוא קידום המכירות שלכם למעסיק הפוטנציאלי. מכיוון שאתם עשוים להיות בעמדה מול לקוח, סגנון התקשורת וכושר השכנוע שלכם חשובים!  נצלו את מעט החופש שההקדמה מאפשרת כדי לבטא את האופי המקצועי, הסגנון, הפילוסופיה וההישגים שלכם.

יש לכם שלושה עד חמישה משפטים להסביר מי אתם ומה אתם יכולים לעשות. חשבו על אחת או שתיים מההצלחות הגדולות ביותר שלכם בקריירה וציינו אותן. השתמשו במספרים! אחרי הכל, התפקיד שלכם הוא לזהות עסקאות נהדרות שיכניסו כסף גדול ללקוחות שלכם.

התחילו עם משפט המציג את עצמכם ואת הניסיון המקצועי שלכם. לאחר מכן, צללו אל נקודות השיא של הקריירה שלכם. הרעיון כאן הוא לתת למעסיקים או לקוחות סיבה להתקשר אליכם על ידי הצגת החוש הפיננסי ופילוסופיית ההשקעות שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

כמובן, קורות החיים המנצחים שלכם צריכים להדגים ביעילות את יכולתכם לספק ייעוץ פיננסי ושירותים מעולים ללקוחות ולחברות. אבל זו רק ההתחלה. סעיף היסטוריית התעסוקה חייב לספר למעסיקים ולקוחות מדוע אתם מועמדים מצוינים ומה תביאו למעסיק פוטנציאלי זה.

סעיף הניסיון התעסוקתי מפרט את ההישגים שציינתם בהקדמה שלכם. כאן, אתם מפרטים את כל התפקידים הרלוונטיים למשרה שאתם מחפשים, אבל קורות החיים שלכם חייבים ללכת מעבר לדקלום יבש של כל אחריות שהייתה לכם אי פעם. כדי לחסוך מקום יקר, השתמשו ברשימת נקודות וחשבו על כל אחת מהן כראיה מדוע לקוחות ירצו להשקיע בעסק שלכם. מכיוון שמספרים הם הצד החזק שלכם, השתמשו בכמה שיותר נתונים כדי להראות שאתם יודעים כיצד לבחור את אפיקי ההשקעה הנכונים לכל לקוח ולהגדיל את תשואת הרווח שלהם.

בנו את סעיף היסטוריית התעסוקה על ידי התחשבות במה כל אחת מהעבודות שלכם לימדה אתכם וכיצד תוכלו להפגין את המיומנויות החדשות הללו. כאשר אתם מפתחים כל נקודה בתיאורי התפקידים הקודמים, הקפידו להציג את יכולתכם לבצע מחקר, לכתוב דוחות ולסייע ללקוחות בקבלת ההחלטות הטובות ביותר. אל תפרטו רק תחומי אחריות בעבודה. ספרו למעסיקים עם אילו בעיות התמודדתם, אילו פעולות נקטתם כדי לפתור את הבעיות, ומה היו התוצאות של הפעולות שלכם.

  • כישורים:

המטרה של קורות החיים היא להקל ככל האפשר על מעסיקים למצוא את המידע שהם צריכים. רשימה קצרה זו של התכונות שלכם אומרת להם בדיוק מה לדעתכם הם הכישורים החשובים ביותר שיש לכם ועד כמה הם תואמים לתפקיד שהם מבקשים למלא.

כיועצים פיננסים, אתם בהחלט צריכים להבין ולנתח שווקים כמו גם מוצרים ושירותים פיננסיים. הכישורים הקשים האלה, שלמדתם באקדמיה או בעבודה קודמת, חשובים מאוד. מצד שני, אנשים מסתמכים על יועצים פיננסיים אישיים שיעזרו להם לקבל החלטות פיננסיות שקולות שישפיעו על חייהם וכדי להבטיח שיהיה להם עתיד נוח. לכן, המעסיקים שלכם ירצו גם לקרוא בקורות החיים שיש לכם כישורים בינאישיים טובים ויחסי לקוחות, כמו גם יכולות תכנון עושר להשקעות, פרישה וחיסכון.

במקרה של יועצי השקעות מחשבה שצריכה להנחות אתכם היא שבתור אנשים מעולם המכירה והפיננסים האופי הדומיננטי והצבעוני שלכם צריך לבלוט בקורות החיים. כדי להשאיר לקוחות מרוצים צריך להיות כריזמטיים, אכפתיים, יצירתיים, סוחפים ובעלי כישורים חברתיים מעולים. מדור הכישורים בקורות החיים חייבת לשקף זאת.

בנוסף, כיועצי השקעות, אתם עובדים בצד המכירתי של התעשייה. אבל אל תתעלמו מכל כישורי הקנייה שיש לכם להציע, מאחר ומעסיקים אוהבים לראות שאתם מבינים את כל החלקים של העסקה הפיננסית. שקלו את כל הכישורים הרצויים המבדילים אתכם ממועמדים אחרים.

  • השכלה:

שוק ההון מהווה את אחד הענפים המרתקים והמבוקשים בימים אלה. הדרך להתברג בשוק ההון ובמערכת הבנקאית בישראל עוברת דרך הכשרה ורישוי בייעוץ השקעות וניהול תיקים. אי אפשר להיות כיום מנהל תיקים או יועץ השקעות ללא רישיון לעסוק בכך, והמבחנים בתחום הזה אינם פשוטים כלל וכלל.

ישנם קורסים רבים (פרונטלים ודיגיטליים) המלמדים את רזי התחום. לימודי ייעוץ השקעות מכשירים אנשי מקצוע בתחום ומקנים להם את כל הידע, המיומנויות והכלים על מנת ללוות לקוחות בדרכם להשקעה נכונה ומיטיבה. בין נושאי הלימוד ניתן למצוא קורסים מרתקים כמו דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, ניתוח ניירות ערך ומכשירים פיננסיים, פיזור סיכונים, שוקי מט"ח, ניהול תיקים ועוד.

בנוסף, כדאי להציג במידה שיש לכם, תואר פיננסי ממוסד מוכר (כלכלה, מנהל עסקים, ראיית חשבון וכדומה). על אף שאין חובה להיות בעל תואר כדי לעבוד בתחום, יש בכך יתרון לא מבוטל.

  • עיצוב:

המראה שלכם משפר את ההצלחה שלכם כיועצים מומחים: מסודרים, אמינים, ידידותיים ובטוחים בעצמם. הנראות של קורות החיים שלכם צריכה להיות זהה. כדי לייצר את הרושם הזה, אתם רוצים עיצוב ידידותי לקורא, מושך את העין, שמתרחק מגימיקים. עליכם להשאיר הרבה שטח לבן ולהשתמש בפונטים חזקים שמשדרים סמכות. בנוסף, אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

מכיוון שתפקידכם מונע מאישיות, ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחר להשתמש בתמונה.

אם אתה לא אנשים ויזואליים, אל דאגה! בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

התפקיד של שוק ההון בכלכלת ישראל הפך לקריטי, כמו ברוב העולם. שוק ההון הוא זה שמאפשר לכלכלה לנוע, ולכן זהו מכשיר פיננסי הכרחי בכל כלכלה מודרנית. את שוק ההון מניעים גופים כלכליים שונים מגוונים - חברות פרטיות, חברות ממשלתיות, בנקים, חברי הבורסה, חברות ביטוח, קרנות הנאמנות וקופות הגמל.

מאחורי כל אלה עומדים אנשי המקצוע – הברוקרים, יועצי ההשקעות ומנהלי התיקים. יועצי ההשקעות ומנהלי התיקים קובעים גורלות וההחלטות שלהן הן קריטיות עבורנו. יועצים פיננסיים בוחנים את התמונה הגדולה של הנכסים, החובות והרווחים הפוטנציאליים של הלקוח. לאחר מכן, הם דנים ביעדים פיננסיים ומפתחים תוכנית כדי לעזור ללקוחות להגיע ליעד זה. חלק מהדיון הוא חינוך. היועצים מסבירים את המוצרים הפיננסיים וההשקעות השונים הזמינים ומסייעים ללקוחות להבין את היתרונות והחסרונות שלהם.

במרבית המקרים, הם גם מנהלים עבור הלקוח את ההשקעות בפועל, כולל ביצוע רכישות. אם ליועץ ההשקעות יש את ייפוי הכוח מטעם הלקוח הוא גם מבצע עבור הלקוח את הרכישות השונות. בכל מקרה, על היועץ לדווח ללקוח על הרכישות השונות און ליין או טלפונית, על בסיס יומי, שבועי או חודשי. על יועץ ההשקעות להפגין ידע עדכני באפיקי השקעה רלוונטיים וכן להפעיל שיקול דעת על מנת לספק את הייעוץ המקצועי ביותר בהתאמה אישית לכל לקוח.
כתיבת קורות חיים למשרת ייעוץ השקעות אינה קשה כפי שמסתכלים עליה. הידע שלכם בנושאי פיננסים, מוצרי בנקאות ושוק ההון אמור לזרוח בכל קורות החיים שלכם. בנוסף, עליכם לציין גם עד כמה אתם בקיאים בניהול תיקים, במתן שירות לקוחות ובמציאת ההשקעה הטובה ביותר עבור הלקוחות.

בקורות חיים של יועצי השקעות צריכים לבלוט לעין כישורים טכניים: תפקידו של יועץ ההשקעות הוא גם לעשות ללקוחות סדר בראש ולהסביר נושאים בסיסים כמו: פיזור סיכונים, מניות, אג"ח, קרנות וגם כישורים בין אישיים: כלומר, להעניק ללקוחות את תחושת הביטחון שהם לא מבצעים טעות שיכולה לעלות להם המון כסף.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!