קורות חיים לדוגמא - טבח

קורות חיים לדוגמא של טבח, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של טבח, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%98%D7%91%D7%97.jpg
דירוג ממוצע: 4.2 (96 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%98%D7%91%D7%97.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור טבחים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

טבח הוא מרכז המסעדה: מכין ארוחות, מכין מנות ותפריטים חדשים והגורם המרכזי להצלחתה. הסיבה העיקרית למבקרים חוזרים במסעדה היא החוויה הקולינרית. לעיתים הטבחים צריכים גם לנהל וללוות את הכפופים אליהם, ולשתף פעולה עם צוותי שיווק ומכירות כדי לעמוד בקצב טרנדים וסגנונות בישול.
כשחושבים על טבח, חושבים על מסעדה. אבל טבחים עובדים במקומות רבים שאולי תחילה לא תחשבו עליהם. במשרדי חברות רבות יש חדר אוכל, כמו גם בבסיסים צבאיים, בתי חולים, מוזיאונים, בתי קפה ואתרי נופש.

האם יש לקורות החיים שלכם את כל המרכיבים כדי להעלות את הקריירה שלכם לשלב הבא? אם יש לכם תשוקה לקולינריה ואתם מוכנים להיכנס לעולם המסעדנות מלא האדרנלין, התחרותי והמאתגר קורות חיים הם כלי חיוני להשגת העבודה הבאה שלכם. ייתכן וכבר יש לכם ניסיון בשירותי מזון ואתם מחפשים לקבל את העבודה הראשונה במטבח מקצועי, או אולי ברצונכם להחליף מסעדה וללמוד התמחות חדשה. לא משנה המצב, במדריך זה נראה לכם כיצד ליצור קורות חיים המשדרים את המוטיבציה והניסיון שלכם.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

אישיות היא מרכיב חשוב מאוד במטבח שבו עבודת צוות היא חובה. ההקדמה היא המקום להדגיש את האופי השיתופי שלכם ואת כישורי התקשורת המצוינים שלכם. על ההקדמה להכיל גם את הניסיון שלכם, השכלה ומיומנויות קולינריות מובילות.

ההקדמה היא רק טעימה קטנה ממה שאתם מסוגלים לעשות. יש סיבה מדוע המתאבן יוצא לפני הארוחה העיקרית, כדי לעורר את התיאבון וציפייה לבאות. זה בדיוק מה שההקדמה שלכם עושה לבעל מסעדה. היא צריכה להדגיש את המאפיינים המושכים ביותר שלכם, את כל ההתמחויות שיש לכם ולתת תחושה של החוויה שלכם. המטרה כאן היא למכור את כישוריכם ולשכנע את בעלי המסעדות שאתם מתאימים לתפקיד. בסעיף זה יש לכם שני משפטים כדי לתאר את עצמכם באופן מקצועי ולסכם את מיטב חווית העבודה שלכם. איך אתם מסתדרים עם צוות המטבח? אתם מתפקדים תחת לחץ? האם מגדילים ראש אפילו שלא ביקשו מכם? האם אתם נשארים רגועים בבוא העומס? אתם מקצוענים בבישול, אז הפכו את פיהם של מנהלי המסעדה לנוטפי ריר עם הקדמת קורות החיים שלכם!

השתמשו בשפה יצירתית ותיאורית, אך אל תתמקדו רק במנות הטעימות שתוכלו להכין. זכרו שלהיות טבחים צריך הרבה יותר מסתם בישול. שמירה על איכות המזון, ניהול קפדני של צוות, שמירה על ניקיון המטבח והימנעות מבזבוז מזון הם חלקים גדולים בתפקיד.

  • ניסיון תעסוקתי:

אל תחסכו מידע בסעיף זה - כך המעסיקים יודעים שיש לכם את מה שנדרש. כשתמסרו את קורות החיים לבעל מסעדה, עיניהם ככל הנראה יקפצו לסעיף הניסיון. הסיבה לכך היא שזו הדרך הקלה ביותר להעריך אם יש לכם מה שנדרש כדי לעבוד במסעדה שלהם.

בענף זה, אין ספק שכל תפקיד קודם לימד אתכם משהו חדש וחידד את כישוריכם. כתבו את ניסיונכם בסדר כרונולוגי הפוך עם המיקום האחרון בחלק העליון. אם עברתם קריירה ארוכה, אתם יכולים לבחור רק לכלול את השנים האחרונות של העסקה רלוונטית. אם אתם בתחילת הדרך, תזדקקו לפחות לשתי דוגמאות להיסטוריה של העבודה המציגות זמן בילוי במטבח. תארו את חובותיכם באופן קונקרטי, תוך מתן עובדות ונתונים במידת האפשר.
אל תשכחו מכל האחריות שהייתה לכם מלבד בישול. האם הייתם אחראים על העסקת עובדים והכשרתם? האם יצרתם תפריטים? האם עזרתם בפיתוח חדר האוכל והאווירה של מסעדה חדשה? ייתכן שהייתם אחראים למשלוחים ומלאי. אם ניהלתם מסעדה או עסק קייטרינג משלכם, כנראה שהייתם אחראים בין היתר על קידומו ועבודה משרדית. אין צורך לרתום קשה מדי את כישורי היזמות אם אתם מחפשים עבודה כטבחים, אך פרטים אלה, במידה מתונה, יכולים לעזור לכם להציג את עצמך כמועמדים אידאליים.

במידה והייתה לכם הכשרה כטבחים במסגרת הצבאית אתם מוזמנים לפרט אותה כאן, אם תרצו גם תוכלו להוסיף סעיף "שירות צבאי" ולפרט את הניסיון תחתיו.

  • כישורים:

סעיף הכישורים שלכם הוא דגימה מחושבת היטב של הכישרונות והתכונות הטובים ביותר שלכם. בדיוק כמו שהייתם מגישים ארוחת טעימות רב גונית לסועדים במסעדה, אתם רוצים לוודא שאתם מציגים כאן מגוון מיומנויות.

עליכם לכלול 5-7 כישרונות ברמה הגבוהה ביותר שלכם, אך הם לא צריכים להיות קשורים רק לבישול. כן, חשוב שתכירו במזון איכותי, אך יכולות ניהול הזמן ועבודת הצוות שלכם גם הופכות אתכם לעובדים נחשקים יותר. במידה ויש לכם שפה נוספת מומלץ ביותר להזכיר זאת כאן, ידיעת שפות נוספות היא תמיד יתרון במטבח ומחוצה לו.
פעמים רבות מדובר בעבודה פיזית שדורשת עמידה ממושכת על הרגליים, עבודה בשעות מוקדמות או מאוחרות במיוחד וכן עבודה בסופי שבוע ובחגים. לכן אם יש לכם יכולת ונכונות לעבוד בתנאים כאלה כדאי שתציינו זאת בקורות החיים שלכם. כמו כן אם אתם מתפקדים מצוין תחת לחץ, מסוגלים להתמודד עם כמה משימות במקביל ואוהבים לעבוד בצוות ציינו זאת, אלו הן מיומנויות חשובות מאוד לכל טבח.

  • השכלה:

מכיוון שטבח טוב לא זקוק לתואר או לימודים כאלו ואחרים, ייתכן שסעיף החינוך שלכם לא יתפוס מקום רב בקורות החיים וזה בסדר. החלק החשוב הוא שמנהל המסעדה ידע אם עשיתם הכשרה רשמית לבישול או פיתוח מקצועי אחר.
למרות שהבישול, הוא מקצוע שדורש כישרון וידיים טובות, אלו אינם שלמים בלי ידע מקצועי וניסיון ממשי בבישול. בתי ספר רבים מציעים קורסי שף בהם תוכלו ללמוד את היסודות של בטיחות מזון, כישורי חיתוך וקונדיטוריה. אם למדתם באחד מהקורסים האלה ואתם רק מתחילים את הקריירה שלכם, עליכם לציין אותם כאן.

קורות החיים שלכם צריכים לכלול את כל ההכשרות המקצועיות שעברתם, באיזה מוסד למדתם ואילו תעודות קיבלתם. שקלו את כל קורסי הבישול שלמדתם, במיוחד אם למדתם מטבח מיוחד או טכניקת בישול מסוימת.

  • עיצוב:

שמרו על קורות החיים שלכם כמו שאתם שומרים על המטבח שלכם: נקי ומאורגן. לא משנה עד כמה מיומנויות הבישול שלכם מלוטשות, לא תגיעו לשלב הראיונות אם קורות החיים שלכם כבר העבירו את המסר שאתם מבולגנים ולא מקצועיים. עיצוב קורות החיים שלכם חיונית לרושם שאתם מנסים לשדר. בתעשייה זו עדיף לוותר על צבעים, גופן מהודר או תמונות. שמרו על קורות חיים אטרקטיביים וישרים, כך שהמעסיק יכול לעכל את המידע בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים. ציינו מעלה כי משמעת, אסרטיביות, ניהול ומומחיות הם האסוציאציות המרכזיות לתפקיד הטבח. בואו נמחיש זאת בתבנית קורות החיים שלכם.
זה שאתם אשפים במטבח לא אומר שאתם אשפים לעיצוב גרפי. גם המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – לכן הכנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב שיעזרו לכם בכתיבה ועיצוב קורות החיים המרשימים ביותר שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

עבודתם של הטבחים היא קשה אך מספקת ויצירתית, בסביבה מלאת ריגושים ואדרנלין. היא תובענית ולא פשוטה ודורשת שעות רבות של עבודה סיזיפית על הרגליים. לכן, חשוב למעסיק לוודא שהוא שוכר מועמדים מקצועיים בעלי כישורים ומיומנויות מתאימים. אתם בתור מועמדים צריכים להביא לידי ביטוי כישורים אלו בקורות החיים שלכם.

כדי להיות טבחים טובים, לא רק נדרש חיך עדין לטעמים, אלא גם מנהיגות, ארגון ועבודה קשה. טבחים מסוגלים למצוא מרכיבים איכותיים תוך ניהול הצוות וניקיון המבטח ביד רמה. הם יכולים ליצור תפריטים חדשים שישמרו על הסועדים להגיע, כמו גם להוביל את חברי הצוות כך שהמטבח יתפקד כמכונה משומנת היטב.
הם אמינים, ומשרתים ללא רבב לקוחות רעבים על בסיס יומי, תוך שהם מוודאים כי כל אחד מחברי צוות המטבח עובד בסנכרון תוך שמירה על הנחיות תברואתיות ובטיחות מזון נאותות. עליכם להביא דוגמאות לתכונות אלה בקורות החיים שלכם. קורות החיים שלכם לא חייבים להיות מהודרים, אלא רק צריך לגלות את מידת תשומת הלב הנכונה לפרטים במתכונת נקייה ומושכת.

טבחים עשויים להיכנס לענף באמצעות הכשרה בעבודה קודמת, בית ספר מקצועי או חונכות של שף, פרטו את הדרך שעשיתם כדי להראות למעסיק הפוטנציאלי את עומק הידע והניסיון שלכם. מטבחים הם לעתים קרובות סביבה אינטנסיבית, לכן  חשוב לכלול גם סעיפי אחריות ומיומנויות המדגשים שאתם יכולים לתפקד היטב במצבי לחץ.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!