קורות חיים לדוגמא - חוקר אבטחה

קורות חיים לדוגמא של חוקר אבטחה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של חוקר אבטחה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (111 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור חוקרי אבטחה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

תחום הסייבר ואבטחת המידע, הוא אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בעולם הטכנולוגיה וההייטק, זאת בזכות ההתפתחות של הזירה הדיגיטלית. כיום, מתרחשים פשעי סייבר בכל 39 שניות ברחבי העולם בממוצע, לכן בחברות וארגונים רבים נוצר ביקוש עצום לאנשי סייבר שיתמודדו עם האתגר ויספקו הגנת סייבר חדשה ומעודכנת שתגן מפני הסכנה.
תחום הסייבר הוא תחום רחב, בו ניתן להתמחות בתפקידים שונים הדורשים הכשרות מגוונות. לכן חשוב למקד את סוג התפקיד בו אתם מעוניינים ולבנות את קורות החיים שלכם בהתאם.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!

חוקרי אבטחה הם לרוב אנשים בעלי סקרנות טבעית, חשיבה לא שגרתית, יכולת עיסוק והתמקצעות בתחומים רבים ורצון מתמיד ללמוד ולחקור. כל אלה הן תכונות שאולי ניתן ללמד אותן כטכניקה ממוסדת, אולם הימצאותן באדם באופן טבעי תקנה לו את הכלים הבסיסיים למידע הטכני וללמידה ההכרחית והבלתי פוסקת שתגיע לאחר מכן. עליכם להציג זאת בקורות החיים שלכם בצורה האפקטיבית ביותר.

אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

חוקרי אבטחת מידע נמצאים עם האצבע על הדופק בצורה תמידית ומתמצאים בכל סיכון חדש המאיים על המידע של החברה. מחקר האבטחה כולל קשת רחבה של משימות והתפקיד עצמו דורש מהמועמדים הניגשים אליו יגע ויכולות של זיהוי פלילי רשתי ו-reverse engineering.
ההקדמה היא המקום להציג יכולות אלו, למעשה אפשר לומר שזהו אחד החלקים החשובים ביותר בקורות החיים שבו אתם מביאים את עצמכם, ניסיונכם ומטרתכם בצורה הכנה והאמיתית ביותר. אל תעתיקו ותדביקו משפטים דוגמאות רנדומליות ברחבי האינטרנט, נסחו בכמה משפטים פשוטים מי אתם ומה אתם יכולים להביא לתפקיד.

בדומה לבדיקת אנטי-וירוס רגילה, מעסיקים סורקים תחילה כל קורות חיים ומסמנים את אלה שהם ירצו לבקר שוב. ההקדמה היא החלק הראשוני והבסיסי בו יכול המעסיק להתרשם מכם. אל תהססו להתפאר (בצורה סבירה) בניסיון המקצועי שלכם ביותר מ 2-3 פסקאות קצרות.

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף זה צריך להכיל את כותרת תפקידכם הקודם, שם החברה, שנות הנסיון ותיאור על פני נקודות מדויקות שמסביר בבירור את התפקידים והאחריות שלכם בחברה. עליכם לכלול פרטים כמו הטכנולוגיה שעבדתם איתה, התוצאות, הכלים בהם השתמשתם, תרומכם, עבודת הצוות שעשיתם, הערכה ופרסים שקיבלתם וכו'.

אל תחשבו על סעיף זה כעל רשימת אחריות, היו יצירתיים ועניניים כך שתכללו בסעיף זה כל מה שקשור לביטחון שלדעתכם יוסיף רושם עליכם למראיין. כל סעיף בהיסטוריית התעסוקה שלכם אמור להסביר את הבעיה שעמדה בפניכם, את הפעולות והכלים שבהם השתמשתם כדי לפתור אותה, ואת התוצאות שלכם - בפירוט רב ככל האפשר.

  • כישורים:

בחיי היום יום חוקרי אבטחת מידע מפרקים קטעי קוד של תוכנות זדוניות, בוחנים מהן נקודות התורפה המצויות בהן, ומנצלים אותן כדי ללקט מידע מסוגים שונים מתוך הקוד עצמו. עיסוקים אלו דורשים לא מעט מיומנויות מקצועיות ואנליטיות. פרטו ברשימה קצרה את המיומניות הבולטות שלכם שגורמות לכם להיות המועמדים האידאליים לתפקיד ולהתבלט מעל השאר.
אם אינכם בטוחים ברשימת הכישורים שברצונכם למנות בקורות החיים, העיפו מבט במיומניות הנחוצות לתפקיד המפורטות בדרישות המשרה והוסיפו אותן. כמובן אל תוסיפו כישורים שאינכם מחזקים ועומדים מאחוריהם, כשתישאלו על כך בשלב הראיון עליכם להיות אמיתיים ומקצועיים.

זכרו! שלבו בסעיף זה את את כישורי התקשורת, הארגון וניהול הזמן החזקים ביותר שלכם כדי להראות שאתם המועמדים האידאליים לתפקיד. קורות החיים שלכם צריכים גם להדגיש את היכולת שלכם לעבוד בסביבת צוות ולתקשר ביעילות עם אחרים.

  • השכלה:

בעידן בו המידע הוא מרכז ליבו וכלי עבודתו של כל בית עסק או ארגון, מובן מאליו, כי יש להגן עליו בכל דרך, צורה ולעיתים, גם בכל מחיר. כתוצאה מכך, עולם התעסוקה יצר בשנים אלה מקצועות שונים, אשר כל אחד מהם מתייחס לרובד אחר של השימוש במידע או בהגנה עליו. אחד מאותם תפקידים שהתגבשו כתוצאה מהצרכים המשתנים הוא תפקידו של חוקר אבטחת מידע, אשר, ברובו, לא ניתן ללמידה באופן ממוסד, אלא שמרבית העוסקים בו "צומחים" ומתברגים לתוכו בשל תכונות אופי מסוימות.
עם זאת, בסעיף זה חשוב לפרט את השכלתכם האקדמית בתחומי מדעי המחשב, או הנדסה וכמובן להעמיק ולציין כל ציון לשבח או השתלמות או הכשרה שרכשתם בעברכם הצבאי או התעסוקתי.

בתחום הגנת הסייבר ישנם כלים רבים והשתלמויות מגוונות, אל תחששו להרחיב בנושא. בפני אנשי אבטחת מידע מנוסים יותר עומדת האפשרות של התמחות ספציפית כגון CISO או CISSP, הכשרות מתקדמות יותר שיאפשרו התקדמות לתפקידים מבוקשים בשוק.

  • עיצוב:

חוקרי אבטחה הם אנשים שמעל לכל שמים לב לפרטים הקטנים ביותר, וכך גם קורות החיים שלהם צריכים להיראות. שימו דגש על קורות חיים קריאים, מרווחים ועניינים. עליכם להיות ממוקדים רק בדבר אחד שיגיד למעסיק מדוע עליהם להעסיק אתכם. השמיטו כל דבר שאינו תורם למסר זה.
ביחרו עיצוב מקצועי שמבליט את נסיונכם ויכולותיכם, אך אל תחששו להוסיף מעט צבע שיבליט ויגרום לקורות החיים שלכם לבלוט מעל השאר.

מעסיקים ראשית קוראים את פרטי הקשר שלכם, המשרה הנוכחית והכישורים. אם הפרטים האלו אינם מרשימים, ברורים או מודגשים מספיק ייתכן ולא ימשיכו לקרוא.
מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת חוקר אבטחה.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

חוקרי אבטחה הם אנשים בעלי סקרנות טבעית, חשיבה לא שגרתית, יכולת עיסוק והתמקצעות בתחומים רבים ורצון מתמיד ללמוד ולחקור. קורות החיים שלהם צריכים לשקף ידע טכני, היכרות עם מערכות הפעלה ובנוסף לכך יכולות ניהול, תשומת לב לפרטים ועבודת צוות.
חוקרי אבטחת מידע נחשב לאלו שמטרתם להיות עם אצבע על הדופק והם מתמצאים בכל סיכון חדש המופיע למידע. בחיי היום יום שלהם חוקרי אבטחת מידע מפרקים קטעי קוד, בוחנים מהן נקודות התורפה המצויות בהן, ומנצלים אותן כדי ללקט מידע מסוגים שונים מתוך הקוד עצמו. מידע זה מועבר לאנליסטים ולדרגי אבטחה אחרים שתפקידם תגובה והגנה, במטרה לסייע להם לזהות ולחסום מקרים עתידיים.

מדובר בתחום רחב ותפקידיו הספציפיים של חוקר אבטחת מידע משתנים מארגון לארגון בהתאם לגודלו של הארגון ולצרכיו. כך, למשל, ניתן למצוא חוקר מבצע בדיקות חדירה (penetration tests) בארגון מסוים, בעוד בארגון אחר, תפקידו יתמקד בפירוק וירוסים, רוגלות וסוסים טרויאנים לחלקי קוד וניתוחם לצורך למידה והפקת מסקנות. חשוב למקד את סוג התפקיד בו אתם מעוניינים ולבנות את קורות החיים שלכם בהתאם.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!