קורות חיים לדוגמא - הנהלת חשבונות

קורות חיים לדוגמא של הנהלת חשבונות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של הנהלת חשבונות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.3 (179 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור מנהלי חשבונות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

מנהלי החשבונות אחראים להרבה יותר מבקרת חשבונות שהם קריטיים לרווחת העסק. מנהלי חשבונות מבטיחים כי החשבונות והתשלומים מתבצעים בזמן, והם אחראים על ניהול כספים נכנסים ויוצאים. מנהלי חשבונות עובדים עם רואי חשבון על הכנת מס ודוחות חודשיים, והם מטפלים בשכר עובדים ובעמלות. בתאגידים גדולים יותר, מנהלי חשבונות עובדים עם צוות עובדים כאשר הם מאצילים סמכויות בנוגע לשכר העבודה, חשבונות חייבים ואחריות רכישה.

מטבע הדברים, מנהל חשבונות יצטרך להיות בעל כישורי מתמטיקה וחשיבה אנליטית. הם גם צפויים להיות מפורטים ויצירתיים. וחשוב מכל, מנהל חשבונות צריך להיות מוסרי וישר. קורות חיים של מנהלי חשבונות צריכים לקדם את כל המאפיינים הללו בכדי לתפוס את תשומת לב המעסיקים ולהצביע מדוע הם מושלמים לתפקיד הרצוי.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

מנהלי חשבונות הם שומרי הסף הקפדניים של הרשומות הכספיות. תשומת הלב המוקפדת שלהם לפרטים מבטיחה שהכספי החברה יהיו מובטחים ושמורים. הנהלת חשבונות זהירה מבטיחה שכולם יודעים כמה כסף יש להוציא (וכמה הרוויחו). טעות אחת עלולה לגרום לבעיות חמורות, ולכן העוסקים בהנהלת חשבונות צריכים להיות מרוכזים, מסודרים  ומדויקים בכל מה שהם עושים. חשוב שקורות החיים של מנהלי חשבונות יעבירו גישה מדויקת, אנליטית ומוקפדת זו.

ההקדמה של מנהלי חשבונות צריכה להציג אתכם כאחראיים ובעלי חשיבה אנליטית כדי להבטיח שכל המספרים מסתכמים. עבורכם אין דבר כזה מסמך Excel מסובך מדי או הוצאות עסקיות חסרות משמעות. ההקדמה, ראשית צריכה להעיד על יכולות ושנית על אישיות. ספרו למעסיק העתידי שלכם על המורכבויות והאתגרים אותם צלחתם, על ההישגים וההצלחות הגדולים ביותר שאתם גאים בהם ביותר. הרגיעו אותם שלא תאכזבו אותם, לא משנה תחת כמה לחץ אתם נתונים. וודאו שהכישורים וההכשרה שלכם הם במרכז הבמה וגבו אותם בהקשר תעסוקתי.

שימרו על משפטים קצרים והשפעה חזקה. ההקדמה שלכם צריכה לתאר אתכם כעובדים שמציבים נתונים וסטטיסטיקה במרכז עבודתכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

קורות החיים שלכם אינם מקום לתאר בפשטות את האחריות של תפקידכם. מי שקורא את קורות החיים יודע מה מצופה ממנהל חשבונות, מה שחשוב הוא שהקוראים בקורות חיים יבינו את השפעתכם ומעורבותכם בשמירה וניהול כספי החברה. לכן חשוב לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר בחובות הנהלת החשבונות שלכם, זה יהיה כמעט רשלני לשמוט אספקט כלשהו. דברו על הפרויקטים שלקחתם על עצמכם, במיוחד אלו עם נטייה טכנולוגית וניהול מערכות. עולם העבודה משתנה והנהלת חשבונות אינה יוצאת דופן. אם אתם בעלי נטייה טכנולוגית, תעזרו למעסיק הבא שלכם להעלות את המחלקה הפיננסית שלהם לשלב הבא.

סעיף הניסיון התעסוקתי של מנהלי חשבונות לא צריך להראות כמו רשימת מטלות; באופן אידיאלי עליכם לכלול את ההשפעה הכספית של העבודה שלכם. דמיינו מה היה קורה אילו לא הייתם שם. זו ההשפעה שלכם, וכמעט תמיד ניתן לכמת אותה. לעולם לא תדעו איזה סוג של אתגרים פיננסיים מטרידים את המעסיק העתידי שלכם עד שתגיעו לשלב הראיונות, אז נסו להפוך את הניסיון התעסוקתי שלכם למפורט ככל האפשר במידע. משהו שאתם מרגישים שהוא שגרתי וסטנדרטי יכול להיות בדיוק מה שהם מחפשים.

וודאו שאתם מציגים מהלך של למידה מתמשכת דרך סעיף הניסיון שלכם והנכם מודעים לכל השינויים בחקיקה ופרויקטים האופייניים לתעשייה באותה תקופה. אתם צריכים להיראות כמנהיגים עבור מחלקת הנהלת החשבונות, ולא כחלק מן העדר.
תמכו את השפעת עבודתכם הקודמת עם תוצאות מדידות וודאו שיש כמה שיותר עובדות ונתונים בכדי לספק הקשר. התגאו בכך שאינכם סתם עובדים המתייצבים בבוקר לעבודה; אלא אתם באים לעבוד כדי לחסוך (לשמר) כסף ולשפר רווחים. זו המשימה של מנהלי חשבונות כוכבים.

אף על פי שהנהלת חשבונות אינה העבודה המנוהלת ביותר על ידי אנשים, עדיין תהיה לכם אינטראקציה משמעותית עם עמיתים וספקים, כך שאתם צריכים לרמוז כיצד תעבדו בשיתוף פעולה עם אחרים. לא כולם יבינו את הפרטים הפיננסים כמוכם, ולכן יכולת לתרגם את הנושאים הנדונים לשפה יומיומית היא חיונית.

  • כישורים:

על מנהלי החשבונות מוטלת האחריות לשמור על הרשומות הכספיות בצורה מדויקת ומתוזמנת, עיבוד חשבוניות, רישום עסקאות מכר ואיזון תקציבים. הם מוודאים שהמחלקה שלהם משתמשת בתוכנות העדכניות ביותר כדי להבטיח נוחות שימוש לכל הנוגעים בדבר והם מנהלי התהליכים הכספיים השונים המתרחשים ברחבי העסק. שמירה על שליטה הדוקה ב"קופת העסק" היא היסוד של כל עסק בריא. מנהלי חשבונות הם נקודת קשר בין עמיתים פנימיים למגעים חיצוניים כמו ספקים ומוסדות פיננסיים. הם מבינים את המורכבויות של כל מצב פיננסי ומציעים ייעוץ בכל עת.

הם מעורבים בכל היבטי התקצוב ומכינים את כל התיעוד הנוגע לניטור חיצוני ופנימי. עבודתם כוללת חישובים מפורטים בהתאם לתקנות ולחקיקה הפיננסית העדכנית ביותר. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות המס בכדי להבטיח ציות לתקנות ושמירה על מעסיקיהם בצד הנכון של החוק הפיננסי. שמירת התיעוד שלהם צריכה להיות קפדנית והכנסת הנתונים עוד יותר. יש לכלול את כל השיקולים הללו בקורות החיים של מנהל החשבונות.

כישוריהם של מנהלי החשבונות הם מכריעים לרווחתו הכלכלית של המעסיק. אם הם חסרים ידע, הטעות הקלה ביותר עלולה לגרום לאסון. לחשבונאים יבחרו בעיקר להבליט מיומנויות פיננסיות הקשורות לעבודה ולהשמיט מיומנויות "אנושיות" כמו תקשורת ויחסי אנוש. זכרו שדווקא מיומנויות אלו נדרשות בעבודה היומיומית שלכם והופכת אתכם למועמדים בולטים. מנהלי חשבונות הם לא רק תיבת תהודה עסקית, אלא צריכים לדעת להתנהל היטב בארגון לצד צוות, הנהלה ועובדים נוספים, לפתור סכסוכים ולייעץ בעתות משבר.

זכרו להעיף מבט בדרישות המשרה כדי לוודא שכללתם את המיומנויות המצוינות שם בקובץ קורות החיים שלכם (רק אם אתם מחזיקים בהן ברמה גבוהה כמובן).

  • השכלה:

נכון להיום אין מצד מעסיקים עדיפות של מוסד לימוד כזה או אחר בתהליך גיוס של מנהלי חשבונות. הגורם הקובע את הרמה המקצועית של מנהל חשבונות הוא בעיקר ניסיון עבודה בפועל ותכונות אישיות.
חשוב לרשום את שם המוסד, עיר ותקופת לימוד לפי שנים (למשל, 2004-2005, המכללה למנהל, ראשל"צ). בנוסף, חשוב לציין את סוג התעודה שיש ברשותכם.

במקצוע הנהלת החשבונות יש חשיבות רבה ללימוד ושיפור מתמיד, עדכוני מידע, חידושים בתחום החקיקה, קורסים והשתלמויות.

לפיכך, יש לרשום את הפרטים הקשורים להשתלמויות השונות בתחום הכספים, במידה ומדובר בהשתלמויות בודדות, כדאי לפרט את שם ההשתלמות ומקום.במקרים של השתלמויות רבות באופן שוטף כדאי לרשום באופן כללי את סוגי ההשתלמויות. למשל, השתלמויות בתחום ניהול רכש; ימי עיון בנושא חוק ההסדרים; סדרת הרצאות הקשורות להתייעלות העסקית, סדנאות ניהול תזרים מזומנים ועוד.

  • עיצוב:

מבנה קורות החיים צריך לכלול את כל הסעיפים מעלה ואת תבנית העיצוב הטובה ביותר שתחמיא לכל סעיף וסעיף ותבליט אותו ככל שרק ניתן. אין חוקים ספציפיים לגבי איזה פורמט להשתמש לאיזו משרה.

סביר להניח שחברות פורמליות יותר ידרשו פורמט קונבנציונלי מהודק יותר ואילו חברות קטנות וחדשניות יותר יעריכו קורות חיים מקוריים ומעוצבים. זכרו שהקוראים החשובים ביותר שלכם הם אנשים פיננסים ולכן חשוב להיות תמציתיים ונקודתיים ולא ללכת סחור סחור.
שמרו על העניינים פשוטים ולא טכניים מדי. אין צורך להסביר כל פרט וסעיף בתפקיד שלכם, מאחר וסביר להניח שיקראו את קורות החיים מעסיקים או מגייסים שיבינו את הדרישות והציפיות מכם.

תבניות עיצוב לקורות החיים שלנו הן דרך נהדרת ליצור סוג מסוים של מצב רוח בקורות החיים שלכם, אשר יכול למשוך את תשומת ליבו של המעסיק הנכון.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

הנהלת חשבונות זהירה מבטיחה שהאנשים הנכונים בחברה יודעים כמה כסף יש להוציא, וכמה הרוויחו. מעבודה עם תוכנה לעיבוד עסקאות ואיזון תקציבים ועד להזנת נתונים אינספור לגיליונות אקסל, חיי היומיום של מנהלי החשבונות דורשים התמקדות אינטנסיבית ומחויבות בלתי מעורערת לדיוק. הם יודעים שאם הטעות הקטנה ביותר נעשתה, ללא בדיקה, היא עשויה להשפיע על כל תרחישי החברה בעתיד. אם יתבצעו טעויות חמורות, חיי החברה ופרנסת העובדים נמצאים בסיכון.

בעוד שחלק מקורות החיים עשויים להיות כתובים בצורה סיפורית יותר, קורות החיים של מנהלי חשבונות צריכים להתמקד בכישורים, בהיקף העבודה ובסוגי הפרויקטים שקיבלו על עצמם. יש עדיין מקום להעביר תכונות אנושיות, שכן מנהלי חשבונות מתקשרים עם מגוון רחב של עמיתים וספקים חיצוניים. אולם השאלה המרכזית של כל מעסיק בבואו לבחור מועמד למשרה נותרה פשוטה: האם אוכל לסמוך על האדם הזה עם הנתונים הכספיים של העסק שלי?
מיותר לציין שקורות החיים של מנהלי חשבונות צריכים להיות מדויקים וענייניים ביותר. כעבודתכם נוגעת לנתונים ומספרים, כל דבר שאתם עושים צריך לשקף זאת. בדיקת האיות ושקלול של המספרים היא דבר חשוב לאין ערוך בכתיבת קורות החיים שיכולה למנוע מכם טעיות מביכות בשלב הראיונות.

קורות חיים של מנהלי חשבונות צריכים להיות קלים לקריאה וחסרים טקסט לא רלוונטי. המעסיק העתידי שלכם יהיה ככל הנראה אדם פיננסי שלא יקבל בברכה שום פרט תפל. קורות החיים שלכם צריכים להתמקד גם בערך המוסף שהבאתם לחברות הקודמות שלכם במונחים ניתנים לכימות. אולי שיפרתם את תנאי התשלום, הגדלתם את תזרים המזומנים או הפכתם את ספר החשבונות ליעיל יותר. חשוב לומר לא רק מה שיפרתם, אלא עד כמה שיפרתם את זה. תמדדו הכל!


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

 

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!