קורות חיים לדוגמא - דיילת

קורות חיים לדוגמא של דיילת, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של דיילת, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (112 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור דיילות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


הדקו את החגורות והיכונו להמראה! היעד הבא: משרת החלומות שתמיד רציתם.

דאייה מעל העננים, עיר חדשה בכל לילה, נוסעים מעניינים וסיפורי יעדים רחוקים - תפקידם של הדייל/ת אפוף פנטזיות רומנטיות על הרפתקאות ונסיעות. יחד עם זאת, צריך גם להשאיר את הרגליים על הקרקע ולזכור שהמציאות היא.. ובכן, קצת יותר מציאותית. התפקיד גם כולל שעות ארוכות ותנועה מתמדת על פני אזורי זמן הגובים מחיר מהגוף. ובואו נאמר שגם ניקוי הבלאגן של ניקוי שירותי הנוסעים ומתחת למושבים לא כל כך זוהר.

אך מהצד החיובי, דיילים ודיילות חוצים את הארץ והגלובוס, פוגשים אנשים חדשים, מנצלים הטבות כמו טיסות חינם ונהנים משעות גמישות. ועל עבודה שדורשת מינימום תעודת בגרות, התשלום יכול להיות די נוח. אז אחרי שמנינו את היתרונות והחסרונות אתם מוכנים לצאת לקריירה חדשה, נכון? יש עוד דבר שעליכם לדעת: להיות דייל/ת זה מקצוע תחרותי ביותר. כדי לקבל זימון לראיון, תזדקקו לקורות חיים ללא דופי המציגים את השילוב הנכון של אישיות, כישורי שירות לקוחות ונוכחות. אז איך משיגים איזון זה ומשיגים את שיחת הטלפון הנחשקת?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה נועדה כדי לתת למגייסים את הגרסה התמציתית של האישיות, הניסיון והמיומנויות שלכם. התפקיד דורש מכם להיות סבלניים, סתגלנים, חרוצים וחברותיים. היכולת להישאר אנרגטיים ובעלי מוטיבציה במהלך טיסות ארוכות ולשמור על קור רוח עם הנוסעים - זה מה שמעסיקים מחפשים. הדייקנות פה חיונית עוד יותר מאשר בענפים אחרים. המגייסים כבר יודעים שאם הגשתם קורות חיים למשרה זו אתם בוודאי אוהבים לנסוע, אך אם לא תציינו את כל הדברים הללו לא תדייקו ותהיו מועמדים רלוונטיים לתפקיד. המטרה היא לעצב הקדמה שנותנת תמונה ייחודית יותר של מי שאתם והיכולות שלכם לתפקיד.

סעיף זה מופיע בראש קורות החיים ומדגיש את ההישגים המקצועיים הגדולים ביותר שלכם, אך גם מאפשר לכם לתאר את עצמכם. אולי הניסיון הקודם שלכם בענף התיירות או היכולת שלכם לדבר בשלוש שפות הם שגורמים לכם לחשוב להתמודד על המשרה הזו. אולי יש לכם עניין בתעופה. או שאולי אתם רוצים לעבור קריירה לענף שמעניק שירות לאחרים. ציינו בחלק זה כל מה שמצית בכם חשק לתפקיד מעבר לנסיעות ואנשים, השתמשו בזה בתור הדלק להקדמה שלכם.

ההקדמה נותנת למעסיקים הזדמנות להכיר את האישיות שלכם, אך שמרו עליה מקצועית. מחקרים מראים שסביר להניח שקורות החיים שלכם יקבלו סריקה של 5-8 שניות (בממוצע), אז תגרמו לכל שנייה להיות משמעותית. הקפידו להדגיש את הניסיון הקודם הרלוונטי ביותר שלכם ואת המיומנויות הנחוצות למשרה, תוך תשומת לב יתרה כיצד אלה משתלבים בחברה שאליה אתה פונים.

  • ניסיון תעסוקתי:

מגייסי החברה שמחפשים לאייש את משרת דיילות האוויר מחפשים חוויות עבודה ספציפיות מאוד, לכן סעיף זה הוא הנשק הסודי שלכם במסע אל עבר עבודת החלומות שלכם. כולנו אוהבים לטייל ולנסוע ברחבי העולם והמון אנשים מחזיקים בפנטזיה להיות חלק מהצוות האווירי במטוס, לכן המגייסים רוצים לוודא שיש לכם את המיומנות האמיתית לקחת על עצמכם את העבודה התובענית אך המתגמלת הזו.

בעוד שדיילים עובדים בתחבורה, עבודתם חופפת במידה מסוימת את ענף האירוח. מצופה מדייל/ת להיות מסוגלים להעניק שירות ברמה גבוהה מאוד, ובנוסף להיות אחראים ומסוגלים לתפקד תחת לחץ. לכן ניסיון שרלוונטי הוא ניסיון בענפי השירות השונים. עדיפות למקומות בהם השירות שניתן הוא קפדני דוגמת מלונות יוקרתיים, מסעדות איכות או מוסדות רשמיים. כמו כן שיקלו לציין בקורות החיים תפקידים בהם התמודדתם עם משימות רבות בזמן אמת משום שאלו הן גם מיומנויות הנדרשות לצוות אוויר.

כמו כן, משום שחלק מהכשרת קורס הדיילות הוא קורס ביטחון ועזרה ראשונה אם יש לכם ניסיון קודם בתחומים ציינו, נניח עבודה בתור קב"ט או התנדבות כפרמדיק. הדבר גם יצביע על העובדה שהתמודדתם בעבר עם אחריות רבה ויתכן שאף עם מצבי חירום. כמובן שאם בעבר עבדתם כדיילי אוויר או דיילי קרקע ניסיון זה יהווה יתרון משמעותי.

  • כישורים:

אם אתם מגישים מועמדות לתפקיד דיילת, רוב הסיכויים שכבר ברשותכם רוב הכישורים הבין אישיים הדרושים לתפקיד. אלו התכונות המולדות שכנראה גרמו לכם לחשוב שתתאימו לתפקיד מלכתחילה - תכונות כמו סבלנות, תושייה, אדיבות, ידידותיות ותקשורת יעילה.

מכיוון שתתמודד מול מועמדים עם מיומנות דומה, חשוב לא רק לציין בסעיף זה את הכישורים הללו אלא להדגים כיצד השתמשתם בהם בסעיף הניסיון שלכם. זה יעזור להעביר את המסר שתוכלו להוציא לפועל את הכישורים האלה. אם עבדתם בתפקיד זה בעבר, מומלץ לכלול את הכישורים הטכניים בהם אתם משתמשים מדי יום על המטוס - למשל: הכנת מזון ומשקאות, הדגמות בטיחות, מילוי של דוחות טיסה ועוד.

כישורים נוספים שחשוב להדגיש בקורות חיים של דייל/ת אוויר כוללים ידע טוב בשפה האנגלית או שפות נוספות. יתרה על כך, שליטה טובה לפחות באנגלית היא תנאי הכרחי למילוי התפקיד, כך שאם אינם דוברים את השפה באופן שוטף אולי מומלץ לחזק את האנגלית לקראת המיונים. מעבר לכך נסו להדגיש כישורים מיוחדים שיכולים להיות שימושיים לדייל/ת אוויר, כגון עמידה בלחצים, מסוגלות לבצע מספר משימות במקביל, כושר ביטוי טוב ויחסי אנוש טובים.

  • השכלה:

קורס ההכשרה הוא הידע בו תשתמשו בתפקיד עצמו. שלא כמו בענפים אחרים, הניסיון החינוכי הגדול ביותר של דייל/ת מגיע לאחר שקיבלו את העבודה. תוכנית ההדרכה של חברת תעופה אורכת מספר שבועות ומכסה את כל המידע הדרוש כדי להתחיל לעבוד בשטח. לעיתים נדרשים הדיילים לעדכן באופן שגרתי את הידע והכישורים שלהם בצורה של הכשרה נוספת.

אז מה לכתוב בסעיף ההשכלה לפני שאי פעם מילאתם את התפקיד? תעודת הבגרות שלכם היא הדרישה המינימלית להיחשב כמועמדים. אם סיימתם תואר או שאתם במהלכו, זה יגביר משמעותית את הסיכויים שלכם להגיע לראיון. תואר בתעשייה הקשורה לשירות או בשפה זרה הוא אפילו טוב יותר. לבסוף, אם כבר עבדתם כדייל\ת, מומלץ לציין את ההכשרות שרכשתם.

במידה והשלמתן קורס שיכול לשמש אתכם בתפקיד הרחיבו בנושא, ציינו קורסים או התנסויות משמעותיות. לדוגמא: קורס עזרה ראשונה, קורס פראמדיקים או החייאה. כמובן שתלמדו דברים אלו במסגרת ההכשרה לתפקיד, אבל זכרו כי זו גם הזדמנות להתבלט מעל מועמדים מתחרים.

  • עיצוב:

מראה ויזואלי הוא מרכיב מרכזי בהשגת משרה שכזו. לכל חברת תעופה יש תדמית מותג שהיא שואפת להקרין, והדיילים הם חלק מכך.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים, לכן וודאו כי אתם הולכים לגישה קלאסית עם קווים נקיים וקלים לקריאה בטקסט המשובצים בתבליטים ורשימות. ייתכן שתרצו להוסיף אלמנט מקורי וטאצ' אישי משלכם, אנחנו ממש פה בשביל זה! רק אל תסחפו, כל דבר אחר הוא פשוט מסיח את הדעת. וודאו שיש לכם תצלום המביע את התדמית המקצועית שלכם במידה ותבחרו להשתמש בתמונה.

עם העזרה שלנו השמיים הם הגבול! בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיתבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קורות חיים נכונים יכולים לגרום לקריירה שלכם להמריא, במיוחד שמדובר על משרת הדייל/ת.

דיילי אוויר הם אנשי צוות בחברת תעופה, הממונים על בטיחותם ורווחתם של הנוסעים מרגע עלייתם למטוס, ועד נחיתתם ביעד. דייל אוויר הוא למעשה איש הקשר שבין הטייסים לבין הנוסעים ותפקידו כולל גם הרגעה ודאגה לנוסעים. דיילות הוא תפקיד תובעני, בו נדרשות אחריות ומחויבות לצד תודעת שירות גבוהה. בזמן הטיסה הדיילים נדרשים לתת מענה לכל צורך במטוס החל מהחלפת מקומות ישיבה, בעיות בריאותיות במהלך הטיסה ועד מצבי חירום אמיתיים.
תחומי אחריותם העיקריים של דיילי האוויר הם בתחום הבטיחות, שכן על הדיילים להעביר תדריכי בטיחות לפני הטיסה ולספק עזרה ראשונה במקרה הצורך, ותחום שירות, בדגש על הגשת מזון ושתיה, מענה על שאלות ופתרון בעיות לוגיסטיות.

הדרישות מדיילי קרקע ואוויר כוללות ידיעת אנגלית ברמה גבוהה, מראה ייצוגי, דיבור רגוע ותודעת שירות גבוהה. תהליך המיון וההכשרה לתפקיד ממש לא נגמר בראיון אישי, דיילים עוברים הליך ארוך של סינון ולאחר מכן הכשרה.
כפי שכבר ציינו, משרת הדייל/ת היא משרת חלומות הכוללת נסיעות ברחבי העולם ומפגש בלתי נדלה עם מגוון אנשים, אך חשוב לזכור שזו גם עבודה מעייפת הדורשת התאמה של לוחות זמנים, תודעת שירות גבוהה וזמן רב על הרגליים. חברת התעופה מצפה מהדייל/ת להיות מסוגלים להעניק שירות ברמה גבוהה מאוד, ובנוסף להיות אחראים ומסוגלים לתפקד תחת לחץ.

בעת כתיבת קורות החיים ציינו את החריצות, המחויבות, השירותיות וההתמדה שלכם והדגישו תכונות אלו באמצעות הסעיפים השונים בקורות החיים.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!