קורות חיים לדוגמא - גננת

קורות חיים לדוגמא של גננת, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של גננת, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%92%D7%A0%D7%A0%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (186 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%92%D7%A0%D7%A0%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור גננות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


לגננות יש תשוקה ופיתוח לגיל הרך. תפקידה של הגננת הוא מגוון למדי, היא מחנכת ילדים לנושאים כמו קריאה, טבע, אמנות, מוסיקה, ספרות ואפילו היגיינה אישית. מטרתה של הגננת היא אוניברסלית: לקדם התפתחות חברתית, פיזית ונפשית אצל ילדים בגיל צעיר ולבנות בסיס חזק לחייהם העתידיים.

הילדות מוקדמת היא תקופת התפתחות קריטית בחייו של האדם. יותר ויותר מחקרים מראים את החשיבות של לימוד ילדים בשנים מעצבות אלו, מה שגורם לערך החינוך לגיל הרך לעלות באופן חסר תקדים.
עבור גננים וגננות לגיל הרך, הדבר אומר שיהיו יותר הזדמנויות עבודה בזמן הקרוב. עם זאת, עדיין לא להתרגש יותר מדי. לפני שתוכלו ללמד ילדים כיצד ליצור יצירות מופת של לגו, תחילה תצטרכו ליצור קורות חיים לגננות באיכות גבוהה ביותר.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה היא כמו הרושם הראשוני שלכם להורים בתחילת שנת הלימודים. נסו לבנות פרופיל של מי שאוהבים ילדים ואלו מהווים חלק משמעותי בחייכם, והיוו מאז ומתמיד.

אתם רוצים להגיד קצת על מי שאתם, על איך אתם מחנכים והניסיון שאתם מביאים. הוסיפו כאן אנקדוטה על הצלחת הילדים או השתמשו בנתונים כדי להראות כיצד אתם עוזרים לתלמידים להתקדם בחינוך.
כתבו הצהרה על הפילוסופיה החינוכית שלכם. נסו לשלב אותה בצורה שתשתלב עם זו של הגן, אך עדיין מייצגת אתכם במדויק. רשמו את ההקדמה בשפה תיאורית חזקה שמציירת תמונה של האישיות המקצועית שלכם.
ההקדמה היא המקום היחיד בקורות החיים בו אתם יכולים להשתמש ביצירתיות. הדגישו את המקצועיות והאנרגיה שלכם כדי להשיג יתרון על האחרים ולמשוך את תשומת לב המעסיקים כבר מהשניות הראשונות.

  • ניסיון תעסוקתי:

רוב ההורים התרגלו לכך שבני הנוער והילדים הגדולים שלהם נמצאות במסגרות מחוץ לטווח הראייה שלהם - אבל הורים לגיל הרך? אין מצב, רוצים להיות מעורבים בכל מה שניתן.

הורים מגוננים במיוחד על ילדים צעירים ומנהלי גני ילדים או העיריות מודעים לכך ב 100%. כלומר, כשמדובר בעובדים, הם רוצים רק את המוסמכים ביותר.
כתיבת סעיף הניסיון התעסוקתי שלכם שווה ערך לדוחות המפורטים שאתם מעניקים להורים במהלך ועדות. אתם רוצים ללטש את ההישגים שלכם בפרטי מידע רלוונטים.

כלומר, במקום פשוט לפרט את אחריות העבודה שלכם, ברצונכם להרשים את גן הילדים הפוטנציאלי שלכם על ידי פירוט על תכנית הלימודים הייחודית שלכם וכיצד היא הגדילה את צמיחת הילדים והובילה אותם לפריצת דרך התקדמותית. אולי תרצו לכלול בקורות החיים שלכם פרויקטים יצירתיים שתכננתם. כל סעיף צריך להדגיש מיומנות או הישג אחר.
כאשר אתם מפרטים את הניסיון שלכם היו מדויקים, האם עבדתם עם ילדים בני שנה עד שנתיים? שנתיים עד שלוש? עבדתם במעון? בגן? גם ניסיון קודם בסייעות, כמטפל/ת או בצהרונים יכול להיות מעולה.
אם אתם רק מתחילים בתחום או עושים שינוי קריירה לחינוך מתחום אחר אפשר גם להתייחס לתנועות נוער וקייטנות. אם עוד לא צברתם ניסיון תעסוקתי הרחיבו לגבי התנדבויות ושירות בקהילה. וודאו שלא תפרטו בסעיף התעסוקה תפקידים שאינם קשורים לחלוטין למקצוע החינוך.

  • כישורים:

אין זה מספיק רק להיות מסוגלים לחנך וללוות ילדים צעירים. כגננים וגננות לגיל הרך, עליכם להיות מסוגלים לעורר ולעודד את סקרנותם ותחומי העניין של הילדים.

סעיף הכישורים שלכם היא דרך נהדרת לתת מבט במבט חטוף על התכונות הטובות ביותר שלכם ולספר למעסיקים מה הם לדעתכם הכישורים החשובים ביותר שיש לגננות. מטרת סעיף המיומנויות היא להציג את היכולת שלכם ללמד, לאמן, לתמוך ולהדריך את הלומדים בגן ולעצב מוחות צעירים.
העוסקים בתחום החינוכי זקוקים לכישורים בינאישיים רבים: תקשורת, הקשבה, אמפתיה וארגון. אך הם זקוקים גם למיומנויות "קשות" כמו מומחיות בתכניות הלימודים, תוכנות מחשב המקנות ידע ניהולי ושיטות להוראת קריאה והטמעת השפה העברית. הקפידו לכלול שילוב בין 5-7 המיומנויות שלכם ברמה הטובה ביותר.
כדאי לציין שליטה בשפות נוספות, בייחוד בגנים בהם משתלבים ילדים שעוד לומדים את השפה העברית. ניתן לציין גם כישורים שלא נחוצים באופן ישיר לעבודה אבל יכולים להעשיר את חייהם של הילדים כמו כישורי ריקוד או נגינה.

  • השכלה:

הראו שאתם מועמדים ראויים לתפקיד על ידי הכללת אישורי ההוראה והבטיחות הרלוונטיים בקורות החיים שלכם. בסעיף ההשכלה בקורות החיים ציינו אם יש לכם תואר בחינוך או הוראה. הרחיבו בנוגע לקורסים מיוחדים, פרויקטים מעניינים או התנסויות מקצועיות רלוונטיות במסגרת התואר.
גם אם לא רכשתם תואר, אלא למדתם לימודי תעודה זה בסדר גמור. ציינו במקום בולט שיש ברשותכם תעודת "גננת מוסמכת". השתלמויות והכשרות נוספות בתחום החינוך כדאי לציין גם. בנוסף, אם עברתם קורסים נוספים שיכולים להיות לעזר זה גם המקום לציין אותם (עזרה ראשונה למשל).

עבור אלו שמחפשים עבודה בתחום החינוך המיוחד כל העצות לעיל תקפות, אך בנוסף חשוב לפרט ולהתעמק בהכשרה וניסיון בעבודה עם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ובפרט ילדים.

  • עיצוב:

איזו תמונה אתם רוצים לצייר? אולי כגננים או גננות, אתם רוצים להיות קצת ילדיים ושובבים, אך גם מקצועיים ומהימנים? פריסת קורות החיים ועיצובם צריכים להיות מתאימים לתחום החינוך הפורמלי. זה אומר שאולי תרצו להוסיף קצת טאצ' אישי, אבל לא עד כדי כך שהוא מסיח את דעתם של הקוראים ממה שיש לכם לומר. בחרו תבנית פשוטה ונקייה שנותנת תחושה מתאימה להגדרה של גן, אך עם אלמנטים המראים על יצירתיות, תכונה רצויה אצל גננים או גננות.

מטרת קורות החיים שלך היא להגיע לראיון, לכן שמרו עליהם ידידותיים לקוראים על ידי הקפדה על גופנים קריאים, השארת שוליים ויצירת פרטי קשר בולטים. דרך קלה לעשות זאת היא להשתמש בתבניות העיצוב שלנו אשר מקפידות על הכללים החשובים ביותר.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

משרת הגננת היא הזדמנות נדירה מצד אחד להתנסות בניהול, ובמקביל הזדמנות להישאר בעולמם של הילדים ולהנות איתם ממשחק, שירה וריקוד. גננות מדריכות ומפתחות ילדים בגילאי שנתיים עד שש במהלך שנות הלימוד הראשונות. גופים ציבוריים ופרטיים מעסיקים גננות בכדי לספק חינוך וליווי בסיסיים לילדים המשמש כאבני היסוד הקוגניטיביות, והפיזיות, הרגשיות והנפשיות בחינוך העתידי שלהם.

מה לכלול בקורות החיים של גננים וגננות? בהתחשב בתפקיד עשוי להיות כל דבר מניקוי אף, התמודדות עם התקפי זעם וחינוך ילדים סביב מתמטיקה בסיסית או זיהוי צבע.
גננות צריכות להיות קשובות, אחראיות, סמכותיות ויצירתיות. שימו לב שאתם מבטאים במסגרת קורות החיים שלכם את ההיבטים השונים האלה. היעזרו בניסיון ובהשכלה שלכם כדי להציג התנסויות שדרשו אחריות וכישורי ניהול, במקביל לניסיון רב בעבודה עם ילדים ואהבה רבה לכך. כמו כן טוב להראות חשיבה ייחודית ויצירתיות, אם יזמתם חוג, קייטנה או השתתפתם בפרויקט התנדבותי מעניין.

 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!