קורות חיים לדוגמא - בודק תוכנה

קורות חיים לדוגמא של בודק תוכנה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של בודק תוכנה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%91%D7%95%D7%93%D7%A7-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.4 (123 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%91%D7%95%D7%93%D7%A7-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור בודקי תוכנה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

מהנדסי הבטחת איכות אחראים על בדיקת התוכנה וקביעה אם היא עומדת בדרישות הלקוח ועונה על צורכי המשתמש. קורות חיים מנצחים צריכים להציג את יכולתו של המועמד להבטיח שהמוצר יעבוד בצורה חלקה בהתאם לתהליך מסודר של בדיקות איכות. המועמד האידיאלי צריך להיות מיומן בעבודה עצמאית, אך גם בעבודת צוות ובתקשורת עם עמיתים יחד עם סט כלים מגוון שיסייע בתהליכי הבדיקות.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים ומקצועיים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים 

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!

שוק בדיקות התוכנה נהיה תחרותי מאוד וקבלת העבודה קשה עוד יותר, אחת מהסיבות היא שרואים בתפקיד זה שער כניסה לעולם ההייטק. עבור משרת QA אחת, מעסיקים מקבלים מאות קורות חיים של בודקי תוכנה. החובה שלכם היא להתבלט מהשאר ולכתוב קורות חיים שידהימו את המעסיק.
אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

מועמדים רבים כותבים תקציר על עצמם מבלי לחשוב מה המעסיק רוצה לראות בקורות החיים. ההקדמה מעניקה לכם את ההתמקדות הראשונית של המעסיק הפוטנציאלי. קראו בעיון את תיאור המשרה ושימו לב לדרישות התפקיד. נסו לכתוב את ההקדמה על פי דרישות אלה אך עדיין להשאר בקווים כלליים.
הדגישו כאן את ההישגים והתכונות הבולטים והמרשימים שלכם. זיכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים ובמידע ספציפי לעבודה ככל האפשר. לאנשי מקצוע בהבטחת איכות יש אחריות עצומה בכל הנוגע לקיומו של מוצר עובד ולפונקציונליות של הפרויקט שלהם. הדגשת תכונות המפתח שלכם המציגות ביעילות את הכישורים וההישגים שלך בעבודה חשובה זו היא מכריעה.

  • ניסיון תעסוקתי:

ציינו בניסיון המקצועי את הידע שצברתם, כולל את סט ארגז הכלים שברשותכם. שכנעו את המעסיק שיש לכם כישורי פתרון בעיות על ידי מתן דוגמאות מניסיון העבודה שלכם, זהו החלק החשוב ביותר עבורכם כי לפיו יבדקו את התאמתכם לתפקיד, הקפידו לציין נקודות חשובות שעברתם במקומות העבודה שלכם.

דוגמאות:

  • בדיקות ידניות למערכות ווב ומובייל – תכנון בדיקות, כתיבת מסמכי בדיקות ועבודה מול כלי בדיקות כגון Selenium, TFS ועוד.
  • בדיקות למערכות חומרה בעזרת ציוד בדיקה כגון: RF Analyzer, Scope ואנטנות.
  • הובלת צוות בדיקות אוטומטיות, כולל פיתוח תשתיות בדיקה ב- Java, Python, בדיקות ביצועים ועומסים למערכות סרבר מורכבות.
     
  • כישורים:

קורות חיים איכותיים של בודקי תוכנה, יכללו מספר מיומנויות מרשימות שהמעסיק הפוטנציאלי מחפש אצל מועמד. על מנת להיחשב למועמדים חזקים עליכם להציג את עצמכם כאנשים בעלי ידע ששמים דגש לפרטים הקטנים ביותר ומיומנים בכל תהליכי בדיקות המוצר. בודקי תוכנה מבטיחים שתוכנות פועלות כפי שהן אמורות לעבוד. כדי להתקבל לעבודה כבודקי תוכנה, הבנה של תוכנה ומתודולוגיות בדיקה חיוניות, כמו גם קורות חיים המדגישים את הכישורים והמיומנויות שלכם.
שימו לב כי בתוך עולם הבטחת איכות, קיימים תפקידים שונים כגון בודק תוכנה, חומרה, ידני, אוטומטי, עומסים, ביצועים, ולעיתים תפקיד אחד הכולל את כולם – לכן חשוב לציין את סט הכלים שברשותכם כדי שהמעסיק יבין האם אתם מתאימים למשרה הרלוונטית.

פעמים רבות ישנם מועמדים שיוצרים מספר גרסאות של קורות חיים לפי סוג המשרה שאליה ירצו לגשת, בקורות חיים של בודק ידני תרצו להדגיש דברים מסוימים מאשר בקורות חיים של בודק אוטומטי או ראש צוות בדיקות, תמיד תחשבו כיצד להתבלט ולהעביר את הידע שלכם בצורה קריאה, נוחה וברורה למעסיק הבא שלכם.

מיומנויות:

  • יכולת עבודה בצוות
  • חשיבה אנליטית ופתרון בעיות מורכבות
  • כתיבת מסמכי בדיקות
  • סקריפטים – Python, Shell, Bash
  • Selenium
  • בדיקות עומסים וביצועים
  • מתודולוגיות בדיקה – Agile, Scrum, Waterfall
  • השכלה:

ציינו כאן את כל התארים וההסמכות שברשותכם. אם למדתם נושא כלשהו או סיימתם קורס רלוונטי לעולם הבטחת התוכנה, הוסיפו אותו לקורות החיים שלכם.
בשנים האחרונות ישנם קורסים רבים בתחום בדיקות התוכנה, אם עברתם קורס כזה, ציינו אותו בקורות החיים שלכם והרחיבו על הפרויקט הגמר שלכם.
במידה וברשותכם תואר ראשון ומעלה, אין צורך לציין השכלה תיכונית.

  • עיצוב:

האם קורות החיים שלכם עוברים בדיקה גם הם? היות ובודקי תוכנה עוסקים בבחינת מוצרים ומציאת באגים או סטיות מהדרישות במגוון ענפים - עליכם להיות מוקפדים, מסודרים ורגישים לפרטים יותר מכל אחד אחר, כולל הגהה מושלמת - אין מקום לטעויות.
הקו המנחה שלכם צריך להיות שמירה על קורות החיים ממוקדים שיעבירו את המסר בבירור. המעסיק (או מערכת הגיוס שלו) יבזבז רק שניות מועטות בסריקת מידע ויתרשם מי אתם. לכן אין צורך לפרט על כל סעיף וסעיף ממקומות העבודה הקודמים שלכם או כל מיומנות שרכשתם, הישארו ממוקדים וענייניים והיצמדו לפריטי מידע אודותיכם שמוכוונים למשרה ומקדמים אתכם הלאה.

מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת בודק תוכנה.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קורות החיים שלכם הם הצעד הראשון ביותר בכל תהליך הגשת מועמדות לעבודה. זו הזדמנות לפרסם את עצמכם ולהוכיח שאתם האנשים הטובים ביותר לתפקיד. קבלת שיחת ראיון תלויה באופן שבו אתם מציגים את כישוריכם בקורות החיים.
כשאתם כותבים את קורות החיים שלכם זיכרו שאנשי מקצוע בתחום הבטחת התוכנה פועלים על מנת להבטיח שתוכנות, תהליכים ותוצאות ישיגו את האיכות והאותנטיות הגבוהים ביותר שיש ועליכם לשקף זאת בקורות החיים שלכם.

החלק המהותי ביותר של בודקי תוכנה הוא "חשיבה מחוץ לקופסה". כלומר, במקום לסכם את עבודת הבדיקה כשגרתית, חישבו מה המעסיק היה רוצה לראות בקורות החיים שלכם והבליטו את הסעיפים האלו. הדגישו את העובדה שכבודקי תוכנה עליכם לעבוד בצוות ולעיתים עם מספר צוותים על מנת להבטיח כי היעדים מתקיימים.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלך מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכל ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!