קורות חיים לדוגמא - בוגרי 8200

קורות חיים לדוגמא של בוגרי 8200, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של בוגרי 8200, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99-8200.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (41 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99-8200.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור בוגרי 8200, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


אין ספק ששירות ביחידה טכנולוגית וב- 8200 בפרט יכול לעצב את מסלול הקריירה העתידי שלכם. בין אם תחליטו לעבוד בהייטק או בכל תחום אחר, השירות שעברתם יפתח לכם דלתות רבות. בתור בוגרי 8200, עברתם הכשרה מקיפה בתחום עיסוקכם – טכנולוגי או מודיעיני, הגעתם לתפקידים מסווגים שתרמו רבות לביטחון המדינה.

בין בוגרי היחידה ניתן למצוא שורה של יזמים מבריקים שהקימו חברות מצליחות בתעשיית ההייטק הישראלית. כמו כן, בכל חברה מובילה, ניתן למצוא עובדים ששירתו בעברם ביחידה והם גורמים משמעותיים לגדילתה ולהצלחתה של החברה.

הביקוש לעובדים בעלי ניסיון רק גדל בעיקר בגלל צמיחת התעשייה ומחסור בעובדים בתעשיית ההייטק. מצב זה גורם לעליה חדה בביקוש לעובדים מנוסים, חכמים ויצירתיים – תיאור מדויק עבור מי שמתקבל ליחידת האיסוף של חמ"ן.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

סעיף ההקדמה הוא הראשון בו נתקלים כאשר עוברים על קורות חיים, לכן חשוב לכתוב אותו תמציתי ומסקרן שיגרום למגייס/ת להתעניין ולהמשיך לסעיף הבא.

ביחידת 8200 קיימים תפקידים רבים. מסיבה זו, עליכם להקפיד להתאים את קורות החיים שלכם כך שבכל פעם שתגישו מועמדות לתפקיד חדש תבטיחו כי אתם מציגים את עצמכם באור הטוב ביותר על סמך תיאור התפקיד ובפרט בהקדמה ממוקדת ועניינית.

בשניים עד שלושה משפטים עליכם להדגיש את ההצלחות המקצועיות שלכם ולתת למעסיקים תחושה של האישיות שלכם. כבוגרי 8200 יש לכם יכולות יוצאות דופן שהשתכללו במהלך השנים, לכן שלבו אותן בסעיף ההקדמה כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לעבור לשלב הבא.

לדוגמא: "מתכנת יצירתי בעל 5+ שנות ניסיון בפיתוח תוכנה ביחידת 8200. היכרות רחבה עם טכנולוגיות צד שרת – Java, Python, עבודה עם Big Data, לינוקס וסקריפטים. מחפש משרת פיתוח מאתגרת באזור ת"א".

"אנליסטית מידע עם 3 שנות ניסיון ביחידת 8200 בחיל המודיעין. ניסיון במיצוי ועיבוד מידע בשפה האנגלית, עבודה עם כלי BI מורכבים – Tableau, Cognos, Sisense ושימוש אינטנסיבי בשפת SQL. בעלת יכולות אוטודידקטיות גבוהות, זמינה למשרה מלאה באופן מידי".

  • ניסיון תעסוקתי:

בוגרי 8200 יכולים להשתלב בשוק העבודה בתחומים רבים, בהתאם לתחום בו עסקו במהלך שירותם. להבדיל מבוגרי תארים ללא ניסיון, בוגרי היחידה עסקו בפרויקטים מורכבים בזמן השירות הצבאי, דבר המקנה להם ניסיון וכלים מעשיים – לכן הניסיון התעסוקתי שלהם הינו השירות הצבאי.

תנאי ההעסקה המשתלמים בתעשיית ההייטק וההתאמה בין התפקידים ביחידה לבין אלו בתעשייה, גורמים לבוגרים רבים לקבל הצעות עבודה כבר לפני שחרורם. ניתן למצוא את בוגרי היחידה משתלבים כמעט בכל התפקידים שיש לשוק ההייטק להציע: מתכנתים, חוקרי אבטחה, בודקי תוכנה, סיסטם, DevOps, אנליסטים, BI, מנהלי מוצר, מנהלי פרויקטים ועוד.

סעיף זה מהותי למגייסים להבין את התאמתכם לתפקיד. הם יקדישו 5-10 שניות לעבור על קורות החיים שלכם  במהירות ויתרכזו בעיקר בתפקיד האחרון שעברתם כדי לקבל החלטה – האם אתם מתאימים לתפקיד או לא.
חשוב להתאים את התפקיד הצבאי לתפקיד האזרחי כדי למנוע אי הבנות שיגרמו לפסילת קורות החיים שלכם. לדוגמא - במידה ותפקידכם היה קב"ר, רוב הסיכויים שהמגייסים שיקראו את קורות החיים לא יכירו את התפקיד במידה ולא שירתו ב- 8200, לכן חשוב לכתוב בצורה המותאמת לאזרחות, כגון: "ראש צוות איסוף ועיבוד מודיעיני".

כדאי לפרט את ניסיון התעסוקה בצורה של סעיפים / בולטים תמציתיים ולא בצורת סיפור. כל סעיף אמור להסביר את הבעיה שעמדה בפניכם, את הפעולות והכלים שבהם השתמשתם כדי לפתור אותה ואת התוצאות שלכם - בפירוט רב ככל האפשר. השתמשו בנתונים כאשר הם רלוונטיים.

מומלץ לשלב מילות מפתח שמופיעות במודעת הדרושים כדי לצלוח את הסינון של מערכות המיון האוטומטיות (ATS).
נקודה חשובה היא השמטת מידע מסווג, אין צורך לפרט שמות של מערכות מודיעיניות או סודות שהייתם חשופים אליהם. תגרמו למידע להיות בלמ"ס, אין לדעת לאן קורות החיים שלכם יגיעו.

  • כישורים:

מעסיקים מתעניינים איך תוכלו לתרום לתפקיד, וכאן ממלא סעיף המיומנויות תפקיד חיוני. בסעיף זה עליכם למנות את 5-10 המיומנויות הטובות ביותר שלכם.

דלגו על היכולות הברורות והאפורות, והתמקדו במיומנויות המפורטות במיוחד בתיאור התפקיד ובאלו שסביר להניח שאחרים יהיו פחות בולטים בהם. למשל, זה כמעט מובן מאליו שתדעו להשתמש בתוכנות Microsoft Office Word ו-Excel. במקום זאת, רשמו SQL, BI Tools, Java, Python וכמובן שאר המיומנויות העיקריות שלכם.

בוגרי 8200 יהיו לרוב בעלי חשיבה לוגית ומתמטית טובה לכן הכישורים האלו חשובים, אבל כך גם הכישורים הבין אישיים שלהם אתם זקוקים כדי לשגשג במקום העבודה. ערבבו את כישורי התקשורת, הארגון וניהול הזמן החזקים ביותר שלכם כדי להראות שאתם מועמדים מצוינים.

מבחינה בין אישית, לחברות חשוב שתוכלו לשתף פעולה בצוות וליצור יחסי עבודה תקינים עם קולגות וכן עם ראש הצוות. בוגרי 8200 שעבדו במהלך השירות בצורה רוחבית יתאימו גם לביצוע תפקידים שונים מול לקוחות כגון תפקידי הדרכה והטמעה וכן תפקידים הכרוכים בשיווק או ניהול המוצר.

  • השכלה:

ניתן למנות בין בוגרי היחידה אקדמאיים רבים: הנדסאים, בוגרי תואר ראשון, שני ואף דוקטורט. בין אם הגיעו ליחידה עם הניסיון האקדמי או למדו במהלך השירות.

במידה ויש לכם תואר אקדמי, כתבו זאת בקורות החיים ואף כדאי לציין בקצרה גם בסעיף ההקדמה. אם הממוצע שלכם הוא 80 ומעלה, מומלץ לציין זאת בקורות החיים! אם אתם מצטיינים או עסקתם בפרויקטים מעניינים בזמן התואר, פרטו על כך כדי להוסיף לכם נקודות מול המעסיקים.

ביחידת 8200 יש הכשרות מגוונות, בין אם ביחידה או בקורסים חיצוניים – ציינו זאת בקורות החיים (גם אם אין לכם תואר אקדמי).
זכרו כי משרתי היחידה הגיעו למיונים לחיל המודיעין לאחר איתור קפדני כבר בלימודי התיכון. זאת אומרת שסביר להניח כי קיימים לכם סעיפי הצטיינות מהעבר שהביאו אתכם עד הלום וחשוב לציין אותם גם כן.

  • עיצוב:

קורות החיים שלכם צריכים להיות ממוקדים רק בדבר אחד, להבהיר למעסיקים מדוע עליהם להעסיק אתכם. השמיטו כל דבר שאינו תורם למסר זה. השאירו שטח לבן מספיק ומרווחים כדי לשמור על קריאת קורות החיים שלכם קריאים וברורים. כדי להשיג זאת, יש לשנות את אורכי הקו ולהימנע מלנסות לומר יותר מדי.

שמרו על עיצוב נקי ופשוט, יעיל ומסודר, כך שהקוראים יוכלו לראות בקלות את מה שהם מחפשים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

שוק התעסוקה הולך ומשתנה לנגד עינינו, ואם אתם רוצים למצוא את עצמכם מגשימים את החלומות שלכם מחר, תצטרכו להחליט כבר היום על מסלול שינתב אתכם לשם. זכרו כי יש לכם יתרון יחסי על בני גילכם, השתחררתם בשנות ה- 20 המוקדמות עם ניסיון מקצועי יקר מפז ויתכן כי לא תצטרכו תואר אקדמי בזכות ניסיון זה.

תעשיית ההייטק רק גדלה בשנים האחרונות, כל יום אנו שומעים על חברות חדשות שמגייסות עובדים ותפקידים חדשים שיש להם דרישה בתעשייה. הניסיון המקצועי שצברתם ממקם אתכם בראש הפירמידה בתור עובדים שכל ארגון ירצה.

בוגרים רבים מתלבטים האם להשמיט ניסיון לפני השירות הצבאי, התשובה לכך היא פשוטה – במידה והניסיון תורם לכם לקבלת התפקיד, ציינו אותו! עם זאת, אין טעם לציין כי הייתה לכם עבודה זמנית לפני הצבא, בטח כאשר יש לכם ניסיון יוקרתי כמו בוגרי 8200.

שאלה נוספת שחוזרת, באיזו שפה כדאי לכתוב את קורות החיים? התשובה לכך היא פשוטה למדי, תלוי תעשייה – אם אתם מכוונים להייטק, נהוג לכתוב קורות חיים באנגלית – העבירו אותם בדיקה לעין נוספת כדי למנוע שגיאות כתיב מביכות. במידה ואתם בוגרי 8200 שצריכים קורות חיים לקבלת מלגה / עבודה בתחום אחר במדינת ישראל, אין בעיה לכתוב אותם בעברית, אך המנעו משגיאות כתיב!


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!