קורות חיים לדוגמא - ארכיטקט תוכנה

קורות חיים לדוגמא של ארכיטקט תוכנה, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של ארכיטקט תוכנה, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%98%D7%A7%D7%98-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (91 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%98%D7%A7%D7%98-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור ארכיטקט תוכנה, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


כפי שלכל בניין חדש כל שלב התכנון נעשה ע"י הארכיטקט, המצב זהה בעולם התוכנה. ארכיטקט תוכנה הוא הסמכות המקצועית הבכירה בכל מה שנוגע לארכיטקטורה של מוצרי החברה. הארכיטקט בעל ידע רב בטכנולוגיות רבות ועדכניות, לרוב מאוד Hands On ועובד בצורה רוחבית עם צוותי הפיתוח השונים בארגון לצרכים שונים כגון – באילו טכנולוגיות להשתמש, תכנון מערכות ורכיבים מסקראץ', הכנסת כלים חדשים לשימוש בחברה ועוד.

כיום יש דרישה רבה לארכיטקטים מנוסים, לעיתים יעבוד רק אחד בארגון ולעיתים יהיה צוות של ארכיטקטים. לכן, עליכם לבלוט מבין שאר המועמדים ולשכנע את המעסיק מדוע תהיו בחירה מנצחת לחברה.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה היא המקום היחידי בקורות החיים בה ניתן להציג את עצמכם במילים שלכם, זהו החלק הראשון שתופס את העין של המגייסים ולכן תרצו להרשימם כבר מהרגע הזה.

במשפט אחד עד שניים תספרו על הניסיון שלכם, ההישגים שצברתם וההתאמה שלכם לתפקיד. מומלץ לשלב מושגים מדרישות המשרה במידה ותואמים את הניסיון המקצועי שלכם כדי להגביר את הסיכויים שלכם לעבור לשלב הבא.

לדוגמא: "ארכיטקט מנוסה בעל 12+ שנות ניסיון, מתמחה במגוון טכנולוגיות צד שרת ו- Cloud עם היכרות רחבה בפיתוח מערכות Cost Effective עם מיליוני משתמשים. אקדמאי בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב (ממוצע 94), בעל חשיבה יצירתית עם יכולת הובלה, מנטורינג ויחסי אנוש יוצאי דופן. מחפש משרה מלאה באזור תל אביב."

  • ניסיון תעסוקתי:

סעיף הניסיון התעסוקתי בקורות החיים שלכם הוא המקום הטוב ביותר להוכיח שיש לכם את הכישורים והניסיון הדרושים להצלחה בתפקיד. חלק זה מספק לבוחנים ולממיינים לתפקיד הבנה טובה יותר של הניסיון הקודם שלכם בשוק העבודה, ומלמד אותם עם אילו אתגרים התמודדתם ואילו מיומנויות רכשתם במסגרת העבודות הקודמות שלכם – מה שיעמיק את היכרותם איתכם ויספק להם מושג טוב יותר אודות הרקע התעסוקתי שממנו אתכם מגיעים.

רשמו בסדר כרונולוגי הפוך, היכן עבדתם ובאילו שנים, ועבור כל מקום עבודה פרטו בנקודות את תחומי האחריות שמילאתם, אילו מיומנויות הבאתם לידי ביטוי, לאילו הישגים הגעתם במסגרת התפקיד ועוד. פרטו על משרות קודמות רלוונטיות עם סעיפי אחריות דומים.

  • כישורים:

ארגז הכלים של הארכיטקט מורכב מטכנולוגיות רבות שצבר בהם ניסיון במהלך השנים. שפות תכנות, מערכות הפעלה, מתודולוגיות עבודה, מסמכי אפיון, עבודה מול צוותי הפיתוח, הנהלה ועוד.

חשוב להבליט את הכישורים שאתם שולטים בהם בצורה המיטבית כדי להדגיש למעסיק כיצד תוכלו להתאים לארגון שלו. לא מן הנמנע שתרצו ליצור מספר קבצים של קורות חיים אשר כל אחד מהם מותאם לחברה מסוימת ובה תדגישו את הכישורים המתאימים לאותה חברה.

אין טעם לציין רשימה אינסופית של טכנולוגיות, הרי המעסיקים יתעייפו במהלך הקריאה ולא ישלמו את סריקת קורות החיים שלך. לכן, מומלץ לציין בקורות חיים את עיקרי הכישורים שלכם, לעניין ולסקרן את המראיין כדי לעבור לשלב הבא. במהלך שלבי הראיונות, בהחלט ניתן לפרט על כל טכנולוגיה שעסקתם בה, אך הקפידו להשאיר את קורות החיים תמציתיים וענייניים.

  • השכלה:

בימים אלו, בתעשיית ההייטק יש משקל גדול יותר לניסיון מקצועי מאשר השכלה פורמלית כזו או אחרת. עם זאת, אין ספק שתארים וקורסים מסוימים עשויים להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל למשרה בחברה מובילה.

ציינו את מוסד הלימודים בו למדתם, קורס או מקצוע, וכמובן סעיפי הצטיינויות שיעזרו לכם להתבלט. כמו כן, קורסי אונליין הפכו להיות שכיחים למדי, מומלץ לשלב אותם בסעיף ההשכלה.

  • עיצוב:

איש אינו מצפה שקורות החיים שלכם יראו כמו יצירת אמנות. מה שהבוחנים מצפים הוא מסמך בעל מראה מקצועי התואם חזותית לתפקיד הבכיר שלכם: מדוגמים, מסודרים ללא דופי, מלוטשים ונקיים.

שמרו על עיצוב נקי ופשוט, יעיל ומסודר, כך שהקוראים יוכלו לראות בקלות את מה שהם מקבלים ולמצוא אותו בקלות. זכרו שמנהלי גיוס וממיינים מקדישים בדרך כלל מספר שניות בלבד של התבוננות בקורות החיים, לכן גרמו לשניות הללו להיחשב. אתם רוצים רושם ויזואלי טוב במבט אחד, לפני קריאת המילה הראשונה.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

קיימת דרישה גבוהה לארכיטקטי תוכנה מנוסים, וזה המקום שלכם להתבלט ולהתקבל למשרה שתמיד רציתם.

צברתם ניסיון עשיר במהלך השנים במגוון חברות וארגונים, פרויקטים וטכנולוגיות, זה הזמן להבליט אותו החוצה בצורה נעימה וברורה שתדגיש לכל מעסיק את ההתאמה שלכם לארגון.
חשוב לציין כיצד התרומה שלכם סייעה לחברה, האם החברה בה עבדתם נרכשה, הונפקה או גדלה בצורה מאסיבית בזמן עבודתכם בה. אין ספק שלארכיטקט תוכנה יש צד מרכזי בהצלחתה של החברה, ותפקידכם להדגיש זאת למגייסים.

בקורות החיים עליכם לספר על הזיקה והאהבה שלכם לתחום, הן בפסקת ההקדמה כדי לספר בצורה אישית מה משך אתכם לתחום מלכתחילה ובסעיף הניסיון התעסוקתי (או בסעיף נפרד אם תבחרו) בו תוכלו לפרט על כל התפקידים המעניינים שהיו לכם וכיצד הדבר סייע לארגון.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!