קורות חיים לדוגמא - אנימטור

קורות חיים לדוגמא של אנימטור, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של אנימטור, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%98%D7%95%D7%A8.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (195 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%98%D7%95%D7%A8.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור אנימטורים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


אנימטור, הוא אמן שביכולתו להפיח חיים בעצמים דוממים, איורים או מודלים ממוחשבים, ע"י ציור או קיבוע שלהם בתנוחה מסוימת והנצחתם בצילום. לאחר מכן ישנה האנימטור את התנוחה ויצלם שוב. וכך הלאה והלאה, חוזר חלילה, עד שבידיו מספיק תמונות כדי ליצור אשליה של תנועה. אשליה זו תורגש רק לאחר עריכתן יחד לכדי סרט והקרנתן במהירות של לפחות 12 פריימים (צילומים) בשניה.

בעבר שימשה האנימציה בעיקר בתחום הסרטים המצוירים כאשר כל תמונה מצוירת באופן ידני. כיום האנימציה מבוצעת באופן ממוחשב, ואנו פוגשים בה בתחומים רבים, בהם קולנוע, פרסומות, משחקי מחשב ועוד. אנימטורים נחוצים במשרדי פרסום, אולפני אנימציה, חברות גיימינג (משחקי מחשב), כשכירים או כפרילנסרים. עבודתם כוללת ממשקים עם בעלי מקצועות שונים כגון מתכנתים, מנהלי מוצר ומעצבי משחקים.

אנימטורים עשויים לעבוד במגוון שונה של טכניקות. האחד יעדיף לצייר ציורים ולצלמם (אנימציית דו מימד או "סרטים מצויירים" בשפת העם), השני יעדיף לפסל בתוכנת תלת מימד ולהזיזם בעזרת כלי תוכנה משוכללים (תלת מימד, כדוגמת המיניונים / קונג פו פנדה וכו…), והשלישי יעדיף לעבוד בחומר כגון פלסטלינה, חימר, גזירי נייר ושאר חפצים דוממים (סטופ מושן. למשל סרטי וולאס וגרומיט).

מציאת עבודה מקצועית כאנימטורים הופכת קלה יותר כאשר יש לכם קורות חיים חזקים ומרתקים. בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

סעיף ההקדמה בקורות החיים הוא ההזדמנות שלכם להסתמך על הכישרונות שלכם כדי לתאר את נקודות השיא שלכם בקריירה ולתת לאישיות שלכם לזרוח. אמנם העבודה שלכם מדברת בעד עצמה, אבל היא לא מספרת למעסיקים ומנהלי גיוס איך אתם מתפקדים כחלק מצוות או חולקים את הרעיונות שלכם עם אחרים.

ההקדמה שלכם מתארת ​​בקצרה את מי אתם, את התשוקות, היכולות ומטרות הקריירה שלכם. אתם יכולים להשתמש בסעיף זה כדי להדגיש את המרכיבים של הכישורים המרשימים ביותר שלכם ולתקשר את מה שאתם מחפשים במקום העבודה. אתם צריכים לתת למעסיקים פוטנציאליים תחושה של הסגנון והיד שלכם, הן מבחינה אמנותית והן כחברי צוות.

בתוך 2-3 שורות אלו, עליכם לטפוח לעצמכם על השכם על הישג האנימציה הטוב ביותר שלכם. השתמשו במילים יצירתיות וחזקות כדי להמחיש מי אתם כאמנים ואת התהליך היצירתי שלכם. למרות שזה לא הסעיף החשוב ביותר עבור מגייסים, אם הם אוהבים את מה שהם קוראים, הפסקה האישית הזו יכולה לעשות את כל ההבדל אם תצליחו להגיע לשלב הראיונות או לא.

  • ניסיון תעסוקתי:

אנימטורים רבים מתעלמים מסעיף הניסיון התעסוקתי בקורות החיים שלהם או ממעיטים בערכו, ומתמקדים דווקא בהישגיהם החזותיים. זו טעות. סעיף היסטוריית התעסוקה בקורות החיים של אנימטורים עדיין חשוב מאוד: אם אתם פונים לחברה, לא רק שהכישורים וההישגים שלכם רלוונטיים, אלא שהמעסיקים זקוקים להוכחה שאתם יכולים לעבוד במסגרת צוות ומבנה ארגוני. היסטוריית התעסוקה היא ההוכחה.

בין אם אתם פרילנסרים ובין אם הייתם עובדים במשרה מלאה, יש לכם הצלחות אמנותיות להתמקד בהן כאן. למעשה, למרות שזה נקרא סעיף היסטוריית תעסוקה, אתם באמת רוצים שזה יהיה סיפור צמיחה והצלחה. כלומר, במקום לרשום כל פרט של כל עבודה, עליכם לבחור שלוש או ארבע משימות עם תוצאות מדהימות ולהסביר כיצד השגתם את התוצאות הללו. מצאתם דרך להחיות תנועה קשה? אתם מתמחים בטכניקה תלת מימדית שרק אתם שולטים בה? עצבתם שפה עיצובית של משחק שלם? ביצעתם פרויקט עם דדליין קצר? תקשרתם כל כך טוב עם לקוח שהם השתמשו שוב בשירותי המשרד? אלו ההישגים שאתם רוצים להדגיש.

אם אתם מגישים מועמדות לתפקיד אנימטורים בפיתוח משחקים, התמקדו בפרויקטים המוגמרים שלכם וביכולתכם לעבוד עם צוות מפתחים. אם יש לכם ניסיון בעבודה עבור מותגים פופולריים, ציינו זאת גם. זה חשוב במיוחד בתעשיות הטלוויזיה והקולנוע, שבהן החיבור לענף חשוב ביותר.
אל תסתפקו לכתוב איפה עבדתם או כמה זמן, אלא היו ספציפיים לגבי מה שעשיתם בכל אחת מהעבודות האלה, תוך שימוש בעובדות ובנתונים בכל מקום אפשרי. השתמשו בנקודות תבליט ובפעלים חזקים כדי לתאר את ההישגים ואבני הדרך הספציפיים שלכם.

מה בנוגע לתיק עבודות?

מעסיקים מרגישים בטוחים יותר להעסיק אנימטורים עם תיק עבודות ופרופיל מעודכן ברשתות החברתיות, לכן מומלץ להציג תיק עבודות עשיר ומרשים בתחום. חשוב שתיק העבודות שלכם יכלול מגוון של עבודות כדי להציג אתכם כאמנים ורסטיליים. בחנו את מבחר העבודות המוצלחות שלכם, הגיוון משחק תפקיד חשוב ולכן, חשוב להראות עבודות מכל מני תחומים.

תיק העבודות שלכם צריך למעשה להיות אתר שתוכלו לצרף קישור אליו לקורות החיים שלכם. דאגו שאתר זה יהיה ייצוגי, מקצועי ובקו העיצובי שלכם. אתם לא חייבים להיות בוני אתרים מקצועיים, ישנן הרבה תשתיות חינמיות באינטרנט שבעזרתן תוכלו לבנות את האתר שלכם דוגמת WordPress.

  • כישורים:

הכישורים שלכם הם אלה שמכניסים את הלקוחות לדלת ומה שגורם להם להמשיך לחזור. עכשיו הזמן לתת להם לככב. סעיף הכישורים שלכם הוא חלק חשוב בקורות החיים של אנימטורים. הוא נותן למעסיקים או דרך מהירה לראות את המיומנויות שלכם כשהם סורקים קורות חיים רבים. סעיף זה גם נותן לכם הזדמנות להוסיף בקלות מילות מפתח וביטויים המופיעים בדרישות המשרה.

כן, אתם חייבים להיות מומחים בתוכנות תלת מימד וגם אמנים מצוינים, אבל המיומנויות הקשות / טכניות האלה הן רק חלק ממה שאתם צריכים להציג כאן. סעיף הכישורים בקורות החיים של אנימטורים הוא אחד המקומות הראשונים שמעסיקים יסתכלו עליו. הם רוצים לדעת שהיכולות שלכם משתלבות בתפקיד, אבל גם מה לדעתכם הן החשובות ביותר מכל התכונות המקצועיות שלכם.
מעסיקים זקוקים לאנימטורים המנוסים בתוכנת העיצוב העדכנית ביותר ובעלי כישורים מפותחים. הדרך הטובה ביותר להרשים כל חברה שמעסיקה לתפקידים באנימציה היא על ידי הרכבת מדור כישורי קורות חיים ברורים ומפורטים. אתם יכולים להיות המעצבים המוכשרים בעולם, אבל אם תשמיטו את היכולות שלכם בפלאש כנראה שזה יהיה Deal breaker.

בדרך כלל, קטע המיומנויות של קורות חיים של אנימטורים ידגיש מיומנויות "קשות" ו"רכות". מיומנויות קשות הן יכולות טכניות, כמו ידע בפרימייר או פוטושופ, שמאפשרות לכם לשבת ולעשות את העבודה שלכם לבד. כישורים רכים הם "כישורי אנשים" שמשמעותם שאתם עובדים טוב עם אחרים - אתה מאזינים טובים, מתנהלים עם זמנים וריבוי משימות ויודעים לתת פרזנטציה מדהימה.

  • השכלה:

כיום יש מגוון של קורסים באנימציה שמציעים הכשרה והסמכה במגוון נושאים כמו: אנימציית תלת מימד, קומפוזיציה, תוכנות After Effects ופוסט פרודקשיין. כמובן שבמידה ויש לכם תואר בתחום קשור - עיצוב גרפי, אמנות וכדומה זה בהחלט לא יכול להזיק ואף יותר ממומלץ לציין זאת כאן. 

חשוב שתציינו את המוסד בו הוכשרתם ואם הצטיינתם בו באיזשהו אופן. אפשר לציין קורסים משמעותיים או רלוונטיים לתחום העיסוק של החברה, או להזכיר פרויקט גמר שזכה להערכה או שמשקף את המסוגלות שלכם בתחום. אתם נמצאים בתחום יצירתי שלעתים קרובות מתגמל את העוסקים בו, אז אם קיבלתם פרסים כלשהם, אתם יכולים לרשום אותם כאן או ליצור מדור נפרד כדי להדגיש אותם עוד יותר.

זכרו שלשפע של אנימטורים מפורסמים הייתה הכשרה רשמית מועטה. אם אתם טובים אתם טובים ואם התיק עבודות שלכם מוכיח זאת, הסיכויים שלכם חזקים כמו כולם.

  • עיצוב:

אתם אנימטורים, אז יש לכם רישיון להשוויץ קצת כאן. כבר כתבתם וניסחתם את הטקסט שלכם בגוף קורות החיים ועכשיו זה הזמן לתת את הגימור והפינישים המנצחים בקובץ שלכם. בדרך כלל, קורות חיים צריכים להימנע מהגזמת צבע ואלמנטים גרפיים ויש לזכור שהמטרה העיקרית שלכם כאן היא לספק מסמך קל לקריאה. עם זאת, אתם צריכים להפגין גם את הכישרון שלכם.

השתמשו בכל הכלים העיצוביים שאתם מכירים על מנת לבדל את קורות החיים מאחרים. אם בעבר מעסיקים קבלו את קורות החיים שלכם בפקס, והייתם מוגבלים מבחינת רזולוציה וצבע, היום מרבית המעסיקים קוראים את קורות החיים שלכם על מסך המחשב. תוכלו לתת אשליה של תלת מימד, לחקות עיצוב גרפי של מודעת פרסום ולהשתמש בקומפוזיציות שונות. גם שימוש בתמונה שלכם בצורה יצירתית כחלק מקורות החיים, או הוספת עיצוב דוגמת כרטיס ביקור יצירתי יכולה לעזור.

בכך שאתם אנימטורים מחוננים ויצירתיים אין לנו ספק, אבל אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – לכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

האנימציה מתארת למעשה יצירת רצף תמונות המוצגות במהירות כאשר בכל תמונה אנו יוצרים שינוי קל לעומת התמונה הקודמת. הצגת התמונות ברצף יוצרת אשליה של תנועה. בעבר היו משתמשים באנימציה בעיקר ליצירת סרטים מצוירים. אולפני וולט דיסני העסיקו אנימטורים רבים כדי לצייר את הדמויות בשינויים קלים. לצורך הקרנת סרט מצויר נדרשו רבבות תמונות. כיום, האנימציה משתלבת בתחומים רבים כשהמחשב מרכיב את החלק המרכזי בתהליך היצירה. המושג אנימציה היום מתאר את כל התחום העיצובי הקשור למולטימדיה ועיצוב כל הקשור למחשב, טלוויזיה, קולנוע, והאינטרנט כמובן.

מדובר למעשה באנימציה ממוחשבת בה נעשה שילוב בין אומנות לטכנולוגיית מחשב. בעזרת כלי האנימציה הדיגיטלית ניתן להחיות יצורים דמיוניים ואובייקטים בלתי מציאותיים. השימושים באנימציה אומנם רבים, אך העיקרון נשאר כבעבר – יצירה של אשליית תנועה.
אנימטורים הם בעלי מקצוע אשר חייב שתהיה להם יכולת מעולה לדמיין תוצאה סופית, או חזון יצירתי כלשהו וכמובן שאת היכולות הטכניות והכישרוניות ליישם את החזון על גבי לוח השרטוט או המחשב. באופן טבעי אנימטורים ניחנים בחוש יצירתי ודמיון מפותחים מאוד ובמקרים רבים בראייה קצת שונה מהרגיל של העולם ובעיקר עולם המדיה הדיגיטלית. האנימטורים צריכים להיות מסוגלים גם להבין מצוות ההפקה, על התפקידים השונים בו, מה השאיפה והחזון עבור התוצאה הסופית וגם להוציא לפועל חזון זה תוך מתן מגע אישי ורלבנטי משל עצמם.

מבחינת עבודה, אנימטורים יכולים להשתלב בהפקות שונות בתור עצמאיים / פרילאנסרים, להיות אנימטורים שכירים בחברות הפקה, או אולפני אנימציה שונים, או לפתוח משרדי הפקה עצמאיים עם עובדים וכדומה. אנימטור יכול לעבוד בתעשיית הפרסום, בחברות עסקיות שונות במחלקת השיווק והפיתוח, בטלוויזיה, הפקות קולנועיות, אנימציה למחשבים ואתרי אינטרנט, תפקידי אנימציה בתחומי הפוסט פרודקשן ועוד.
אנימטורים כיום צריכים להיעזר ולשלוט במגוון כלים יצירתיים שחלקם מתקדמים ביותר, ומצד שני להיות בעלי ידע מקצועי בסיסי של איורים וציורים בטכניקות הישנות של עט ונייר. עולם האנימציה מתקדם ומהפכני כיום כפי שלא היה מעולם, בעיקר הודות לפיתוח טכנולוגיות מרשימות ביותר וכניסת התחום למיינסטרים לגבי דברים והפקות רבות.

דאגו לפרט את תוכנות העיצוב השונות בהן אתם שולטים, ובאיזו רמה. במידה ויש לכם ניסיון תעסוקתי, ציינו ופרטו מה היו תחומי האחריות שלכם. היעזרו בניסיון התעסוקתי כדי למנות את מגוון המשימות שביצעתם בתפקיד הקודם כדי להצביע על חריצות ומקצועיות.

בנוסף, שום דבר לא יראה למעסיק הפוטנציאלי שלכם את האיכויות והיכולות שלכם טוב יותר מהעבודות הטובות ביותר שלכם. זו הסיבה העיקרית לכך שאנשי מקצוע אומנותיים רבים מחזיקים באתרים האישיים שלהם המשמשים כ- "גלריה" של מיטב העיצוב שלהם. לכן, הרכיבו את כל העבודות שלכם, העלו אותן לאינטרנט וכללו קישור לאתר זה בתחתית קורות החיים. אל תזלזלו בחלק זה מכיוון שזו יכולה להיות הסיבה העיקרית בגינה תקבלו את תפקיד החלומות שלכם.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!