קורות חיים לדוגמא - איש סיסטם

קורות חיים לדוגמא של איש סיסטם, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של איש סיסטם, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%A1%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%9D.jpg
דירוג ממוצע: 4.1 (133 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%A1%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%9D.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים לקחת את הטיפים הבאים שנועדו עבור אנשי סיסטם, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

ניהול רשתות הינו בין התפקידים המשמעותיים והחשובים ביותר בכל ארגון. אמנם, תפקידו של איש הסיסטם מתבצע לרוב מאחורי הקלעים אולם יש לו חשיבות גדולה ביותר בשמירה על התפקוד השוטף והיעיל של הארגון. תפקיד זה נושא בחובו אחריות גדולה ביותר המתמקדת ביישום התקשורת הארגונית על כל היבטיה השונים, תוך מתן תמיכה וסיוע לבעלי תפקידים ייעודיים המקושרים אליו.
קורות החיים של אנשי סיסטם ידגישו את יכולתם של המועמדים לתפעל מערכות ורשתות בצורה שוטפת, לצד יכולת ניהול עובדים, ריכוז תהליכים ותקשורת בינאישית מצויינת.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מצוינים
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומרשימים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם!
אנשי הסיסטם אחראים על כל האמצעים הקשורים לרשת המחשבים של הארגון, לתפעול השוטף של חומרה, מערכת ההפעלה, רכיבי תקשורת ותוכנות התקשורת הפעילות בארגון. כמו כן, על טיפול באבטחת המידע של הארגון ועל מענה לאנשי פיתוח ואבטחת מידע, אנשי תקשורת וספקים.

איוש תפקידי IT על כלל גווניו מספק קרש קפיצה ודלת כניסה לשלל תפקידים אחרים. תפקיד זה נושא בחובו יתרונות רבים במגוון תחומים ואורחות החיים, כגון הכרות עם העולם הטכנולוגי, ניהול שרתים ורשתות, תקנים עדכניים וסטנדרטים חדשים ועוד.
אז בואו נתחיל..!

  • כתיבת הקדמה:

בכל ארגון קיימת מערכת פנימית של רשתות לאחסון מסמכי החברה, מערכת הודעות, השרתים הפנימיים ורשתות האינטרנט. מי שמנצח על כל הסיפור הזה הוא איש הסיסטם, הדואג לפעילות התקינה של רשתות המחשבים בתוך הארגון.
הפרופיל שלכם מספר בקצרה למגייסים מי אתם ומה הכי חשוב לכם בקריירה שלכם עד כה. ההקדמה היא ככל הנראה הדבר הראשון שמעסיק ישים עליו את עינו כאשר הוא יעיין בקורות החיים שלכם. כיתבו בחלק זה בלא יותר מ 3-5 משפטים את ההישגים והתכונות הגדולים שלכם. זיכרו להשתמש בכמה שיותר פעלים ובמידע ספציפי לעבודה ככל האפשר.

חישבו על ההקדמה כעל הדרך להעביר את הניסיון, הכישורים וההשכלה הרלוונטיים שלכם בחבילת היכרות עטופה היטב וקלה לקריאה. ההקדמה היא המקום הטוב ביותר להסביר מדוע אתם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד ומהי ההתמחות שלכם בתחום ספציפי בעולם ה-IT.

  • ניסיון תעסוקתי:

בכדי לעמוד בדרישות התפקיד, על המועמדים להחזיק בהסמכות רלוונטיות וידע מקצועי עדכני. ידע הכלל מוצרי אבטחת מידע, הכרת הסביבה הרשתית ומערכות ה-IT חיוני להצלחה בתפקיד, שכן מיזוג פתרונות אבטחת מידע נשענים על מוצרי מערכת ורשת קיימים.
סעיף הניסיון התעסוקתי צריך להכיל את כותרת תפקידכם הקודם, שם החברה, שנות הנסיון ותיאור על פני נקודות מדויקות שמסביר בבירור את התפקידים והאחריות שלכם בחברה. עליכם לכלול פרטים כמו הטכנולוגיה שעבדתם איתה, התוצאות, הכלים בהם השתמשתם, תרומכם, עבודת הצוות שעשיתם, הסמכות שקיבלתם וכו'.

אל תחשבו על סעיף זה כעל רשימת אחריות, היו יצירתיים ועניניים כך שתכללו בסעיף זה כל מה שקשור לביטחון שלדעתכם יוסיף רושם עליכם למראיין. כל סעיף בהיסטוריית התעסוקה שלכם אמור להסביר את הבעיה שעמדה בפניכם, את הפעולות והכלים שבהם השתמשתם כדי לפתור אותה, ואת התוצאות שלכם - בפירוט רב ככל האפשר.

  • כישורים:

סקטור הכישורים הוא רשימה במבט חטוף של הכישרונות התואמים את המשרה אליהם אתם מועמדים. אנשי סיסטם הם מומחים שיודעים לתפעל מערכת הפעלה מסוימת ו/או רשת של מחשבים על בוריין. עילהם להדגים עד כמה בקיאים בניהול מערכות מידע, חומרה, והתקנת תוכנות לניהול רשתות מחשבים. כל התוכנות בהן אתם משתמשים באופן קבוע, צריכות להיות נוכחות בקורות החיים שלכם. אם אתם יכולים לדרג את רמת המיומנות, בהחלט עשו זאת גם כן.

זכרו! שלבו בסעיף זה את את כישורי התקשורת, הארגון וניהול הזמן החזקים ביותר שלכם כדי להראות שאתם המועמדים האידאליים לתפקיד. קורות החיים שלכם צריכים גם להדגיש את היכולת שלכם לעבוד בסביבת צוות ולתקשר ביעילות עם אחרים. מרכיב קריטי הוא לתת מענה לגורמים רבים בארגון ומחוצה לו, על כן לאנשי הסיסטם צריכה להיות היכולת לתת שירות אדיב ולדעת להתמודד עם ריבויי יישומים ומערכות מידע על בסיס מערכות הפעלה שונות כמו Linux או Windows.

הקפידו לשקול כל מיומנות ולמקד אותה לרשימת הדרישות הספציפיות לתפקיד, זוהי הדרך הבטוחה ביותר לעבור את מערכת ה- ATS.

  • השכלה:

עיקרי התפקיד כולל ניהול רשתות מחשוב התקנה ותחזוקת שרתים בתפקידי הסיסטם. חשוב לזכור, כי כל זאת נעשה תוך שימת לב ויישום תקני אבטחת המידע, מדיניות החברה בנושא ודאגה לתפקוד נכון של המערכת. בפועל, יש לדאוג לפעילות תקינה של הרשתות, המחשבים אך גם שבחברה ככלל מותקנות גרסאות עדכניות של מוצרי התוכנה.

תפקידו של איש הסיסטם הוא אחד מאותם תפקידים שהתגבשו כתוצאה מהצרכים המשתנים של תפקוד החברה. התפקיד, ברובו, לא ניתן ללמידה באופן ממוסד, אלא שמרבית העוסקים בו "צומחים" ומתברגים לתוכו בשל הסמכה צבאית במקצועות הטכניים (בעיקר קורס נתמ"מ).
עם זאת, בסעיף זה חשוב לפרט את השכלתכם האקדמית בתחומי מדעי המחשב, או הנדסה וכמובן להעמיק ולציין כל ציון לשבח או השתלמות או הכשרה שרכשתם בעברכם הצבאי או התעסוקתי.

  • עיצוב:

קורות החיים שלכם צריכים להיות ממוקדים רק בדבר אחד שיגיד למעסיק מדוע עליהם להעסיק אתכם. השמיטו כל דבר שאינו תורם למסר זה. השאירו שטח לבן מספיק ומרווחים כדי לשמור על קריאת קורות החיים שלכם. כדי להשיג זאת, יש לשנות את אורכי הקו ולהימנע מלנסות לומר יותר מדי.
לאחר שהרכבתם את הטקסט לקורות החיים שלכם, הגיע הזמן לשקול כיצד אתם רוצים שהם ייראו. שיקלו עיצוב קורות חיים ייחודי. אמנם ישנם אלמנטים מסוימים שכל קורות החיים צריכים לכלול, אך אל תפחדו להשתמש במתווה מקצועי הבולט משאר המועמדים.

מעסיקים ראשית קוראים את פרטי הקשר שלכם, המשרה הנוכחית והכישורים. אם הפרטים האלו אינם מרשימים, ברורים או מודגשים מספיק ייתכן ולא ימשיכו לקרוא.
מומלץ בחום להיעזר בתבניות קורות החיים שלנו על מנת לעצב קורות חיים שיתאימו בדיוק למשרת אנשי סיסטם.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

איש סיסטם מעניק שירות ותמיכה טכנית למשתמשים. זהו תפקיד חשוב בתפעול תקין של מערכות המחשוב בארגון. איש סיסטם בקיא הן בחומרה והן בתוכנה וברשתות ועליו לתת שירות מרמת המשתמש ועד רמת השרת. ברוב הארגונים, איש סיסטם הוא חלק ממחלקת IT ותפקידו כולל סמכויות רבות: התקנת תוכנות, מעקב אחרי ביצועי המערכת, הבטחת יעילות ואיכות, מענה לבעיות שונות. איש סיסטם הוא גם זה שמנהל את התוכנה, החומרה והרשתות כולל הטמעת שדרוגים לייעול הפרויקט.
אנשי סיסטם צריכים להדגים כישוריים טכניים לצד מיומנויות בתקשורת ארגונית ופתרון בעיות. הקפידו על כך גם בכתיבת קורות החיים ותכננו אותם היטב תוך שמירה על כתיבה זורמת ואחידה לכל אורכם. זיכרו שמהלך כתיבת קורות החיים כדאי להתייחס לתיאור התפקיד של המשרה אליה אתם ניגשים, כך קורות החיים שלכם יהיו ממוקדים וענייניים יותר.

בנוסף, התפקיד דורש גם הערכות ואחריות לעדכונים טכנולוגיים החדישים ביותר, כל טלאיי אבטחת המידע הנדרשים. שקפו זאת והדגימו את כל הידע הטכנולוגי שצברתם במרוצת השנים. עליכם להדגיש למעסיקים מדוע כדאי להם לבחור בכם מעל כל שאר המתמודדים שהגישו קורות חיים. חיוני שהם יבינו את החשיבות הפוטנציאלית שלכם לחברה שלהם, במיוחד בימינו.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!