קורות חיים לדוגמא - איש מכירות שטח

קורות חיים לדוגמא של איש מכירות שטח, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של איש מכירות שטח, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%97.jpg
דירוג ממוצע: 4.9 (43 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%97.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור אנשי מכירות שטח, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.


עולם המכירות והשיווק הוא עולם של שכנוע וקסם אישי. לרוב מצטיינים בו אנשים כריזמטיים שמסוגלים להיות דומיננטיים, אך עדיין חביבים ונעימים. לכן, קורות חיים של איש מכירות בין אם זוטר או כזה שמכוון לתפקיד ניהולי, חשוב שישקפו "צבע" ואופי ייחודי. מצאו מקום להעביר משהו מהלהט שיש לכם למכירות. ניתן לשלב זאת בניסוחים של הניסיון התעסוקתי שלכם, או כהקדמה לקורות החיים.

כאנשי מכירות שטח, אתם אחראים למשיכת הלקוחות ולמכור את מוצרי החברה מחוץ למטה החברה. המשרה מחייבת בפיתוח אסטרטגיות מכירה ובחתירה להרחבת נפח הלקוחות. נציגי מכירות פועלים לזיהוי צרכי הלקוח ורצונותיהם, ומספקים משוב להנהלת החברה. תתבקשו להשתתף באירועי מכירות, פגישות דיגיטליות ופרונטליות וייצוג את החברה באור הטוב ביותר שניתן. אתם חייבים להיות בעלי כישורי מכירה מצוינים, בנוסף להיותכם בעלי כישורי אנוש מעולים כדי שתוכלו להתאים את הגישה שלכם לכל לקוח.

קורות החיים של אנשי מכירות צריכים לבלוט כבר מהמבט הראשון, מעסיקים יזהו את כישורי המכירה והתקשורת של איש מכירות שטח טוב ברגע שיקראו את השורות הראשונות. אנשי מכירות אלו צריכים להיות בעלי יכולת השפעה סוחפת וכישורי התבטאות יוצאים מן הכלל. כיצד מציגים זאת בקורות החיים?

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

הפרופיל המקצועי שלכם, או ההקדמה, הוא המקום היחיד להיות בו קצת יצירתיים ולהשתמש בקסם שאתם מפעילים כשאתם מנסים לסגור עסקה.

המטרה של סעיף זה היא להדגיש את הישגי המכירות הטובים ביותר שלכם ולאפשר לאישיות שלכם לככב. בחרו הישג מקצועי אחד או שניים שיגרמו למגייסים לחשוב, "וואו, אנחנו לא יכולים לתת למועמד הזה להתפספס!" תנו למעסיקים או מנהלי הגיוס להבין את סדר גודל העסקאות שסגרתם ובנוסף כדאי גם לפרט האם עליתם על תחזית המכירות האישית שלכם. וכמה הגדלתם את מכירות החברה בסך הכל.
ההקדמה שלכם צריכה להיות באורך של שניים או שלושה משפטים - לא הרבה מקום, אבל אתם צריכים להיות בקיאים בהעברת דבריכם במהירות. אנשי מכירות טובים מגיעים לנקודה לפני שהלקוחות שלהם משתעממים.

הקפידו גם להשתמש בפעלים חזקים כדי לתאר את כל מה שאתם עושים. לא סתם מכרתם, אלא סגרתם עסקה גדולה. לא ביצעתם שיחת טלפון, אלא יצרתם לידים. לא דיברתם עם לקוחות, אלא שרתתם את צרכי הלקוחות והבטחתם את שביעות רצונם.

  • ניסיון תעסוקתי:

ההקדמה נותנת הצצה לנקודות השיא של הקריירה שלכם ומוסיפה קורטוב של אישיות, אך סעיף היסטוריית התעסוקה שלכם הוא זה שממלא את הפרטים. סעיף זה לא צריך להיות דיווח יבש של כל מכירה ואחריות שהייתה לכם אי פעם. במקום זאת, צרו סיפור על יכולות המכירה המתגברות שלכם והראו שאתם כבר מפעילים את הכישורים הדרושים כדי לעשות את הצעד הבא שלכם בקריירה.

ניסיון במכירות הוא מהותי, וחשוב להציג ניסיון עשיר ככל הניתן גם ואפילו בעיקר אם הוא מענפי מכירה שונים. אל תחששו לכלול גם ניסיון כסוכני מכירות זוטרים, גם במסגרת תפקידים אלה התמודדתם עם אתגרי מכירות לא פשוטים. ניסיון נוסף שיכול להיות רלוונטי הוא כזה המראה יחסי אנוש טובים, עבודה במתן שירות או עבודה בצוות.
במידת האפשר, כללו נתונים ניתנים לכימות המאפשרים את מדידת תוצאת המכירות שלכם. בתפקידי מכירות הנתונים יכולים לכלול מידע כמו: דירוג שביעות רצון הלקוחות שלכם, אחוז יעד המכירות שעמדתם בו או חרגתם ממנו ומספר הבונוסים שקיבלתם על עבודתכם הנאמנה.

אם אתם נכנסים לשוק העבודה בפעם הראשונה, אל חשש! במכירות יש מקום לכולם וזהו תחום בעל מקום לצמיחה. מומלץ להדגים את חוויותיכם וניסיונכם המקצועיים בתחומים אחרים. תוכלו לרשום כל עבודה בהתנדבות, עבודות מזדמנות או עמדות אחריות בחברות וארגונים. רק זכרו שמוטב שהניסיון יהיה רלוונטי לתפקיד שאתם רוצים.

  • כישורים:

אנשי מכירות שטח מוצלחים משתמשים בשלל מיומנויות לא רק כדי לבצע מכירה ראשונית, אלא כדי לשמור על לקוחות מרוצים ולחזור שוב. בסעיף הכישורים שלכם, עליכם ליצור רשימה עם 5 נקודות עם התכונות המובילות שלכם. סעיף זה נותן למעסיקים ומנהלי גיוס דרך מהירה להבחין אם יש לכם את התכונות שהם מחפשים, אבל גם את התכונות שאתם מאמינים שהן הכי חשובות לביצוע העבודה שלכם.

אנשים אלו זקוקים לכישורים בינאישיים וארגוניים גדולים, הידועים גם בשם כישורים רכים. בנוסף לכך, יזדקקו גם לניסיון ביישומי מכירות, ידע בטכניקות שיווק, וכמובן, כישורי שירות ושימור לקוחות מצוינים.

עוד מיומנות שימושית היא ידע בשפות נוספות, בייחוד אם אתם מתמיינים לחברה בינלאומית או עובדים עם קהל יעד מסוים. באופן כללי בקורות חיים המיועדים לשיווק ומכירות בניגוד לקורות חיים לתחומים אחרים ראוי לציין כישורים נוספים ותכונות אופי דומיננטיות, כי כפי שאתם כבר יודעים בתור אנשי מכירות מחוננים, אתם מוכרים בעצם את עצמכם. וכדי למכור את עצמכם באופן הטוב ביותר צריכה לעבור תמונה של אנשי מכירות משכנעים, מקצועיים, בקיאים בחומר וכמובן מנוסים.

  • השכלה:

לא כל משרות המכירות דורשות תואר אקדמי, אבל זה יכול להיות מאוד מועיל בהתאם לענף אליו את ניגשים. במידה ויש לכם השכלה ממוסד אקדמי מוכר זהו המקום לפרט זאת. אנשי מכירות רבים הם בעלי תואר ראשון ומעלה בשיווק, מנהל עסקים או כלכלה.

עם זאת, גם אם אינכם מחזיקים בתואר פורמלי זהו המקום לתאר את הקורסים וההכשרות שעברתם בתחום. רבים מאנשי המכירות שהוכשרו לתחום או למדו טכניקות מכירה עשו זאת במגוון הכשרות במהלך הקריירה. רשמו פה את הבולטות שבהן.

הכשרה מקצועית היא יתרון משמעותי לאנשי מכירות שטח. הכשרות רלוונטיות יכולות לנוע בין קורסים בתחום השיווק, מיתוג, פיננסים, מערכות ניהול לקוחות וכדומה. התמקדו בהכשרות מסוג זה על פני הכשרות מתחומים אחרים, משום שפירוט על אודות השכלה זו יציגו אתכם כאנשי מכירות מקצועיים יותר.

  • עיצוב:

כאנשי מכירות אתם יודעים שיש חשיבות גבוהה למעטפת החיצונית. עבור חיפוש עבודה, קורות החיים הם כלי המכירות החשוב ביותר שלכם. אתם רוצה להקרין את אותה תמונה בעיצוב קורות החיים שלכם כפי שאתם עושים כשאתם נפגשים עם לקוח: מאורגנים, מסודרים ומקצועים.

ענף המכירות עוסק באינטראקציה אנושית, יכולת שכנוע, סבלנות ואמינות. מבחינה לוגית, התבנית והפריסה של קורות החיים צריכים לשקף שילוב כלשהו של עיצוב נגיש (נקי וידידותי) עם מבנה יעיל כדי להדגים גישה מסודרת לעבודה שלכם.
קורות החיים שלכם יבדקו על ידי מעסיקים עם זמן מוגבל ומאות קורות חיים של מועמדים אחרים בתיבת הדואר הנכנס שלהם. אתם רוצים להתבלט בצורה הטובה ביותר האפשרית: אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים.

קורות החיים אינם קשורים לדחיסת טקסט רב ככל הניתן על גבי מסמך בין שני עמודים. תכננו את קורות החיים כך שיהיו נקיים ויזואלית, תמציתיים וקלים לקריאה. אין צורך להיכנס ליותר מדי ניואנסים טכניים, אלא לשמור על רמת פירוט פשוטה וקבועה לאורך כל המסמך. לדוגמא, אם קטע מסוים נראה צפוף מבחינת התוכן הכתוב בו, כדאי לשמור על הקטע הבא קצר וענייני ככל הניתן כדי לא להעמיס על מי שיקרא אותם.

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

השמיים הם הגבול בכל הנוגע לפוטנציאל של אנשי מכירות שטח מוצלחים. קיימים תחומי עיסוק רבים וסביר להניח שאתם מתמחים באחד או כמה מהם, אך אם יש לכם כישורי מכירה מחודדים, אתם יכולים למכור כמעט כל דבר.

תפקיד איש מכירות השטח הוא תפקיד מהותי האחראי להגדיל את הכנסות החברה וכיוצא מכך עובד עם גורמים רבים בחברה ומחוצה לה. תפקיד המכירות יושב בצומת התפעול, המוצר, השיווק והכספים, תוך שיתוף פעולה הדוק הנדרש בכדי להבטיח את האופטימיזציה של תהליך המכירה.
אנשי מכירות שטח מושכים לקוחות ומוכרים מוצרים ושירותים של החברה מחוץ למטה. השיטות שבהן משתמשים אנשי מכירות אלו הן שיחות, מצגות, כנסים ופגישות מקוונות או פנים מול פנים. תפקידיהם כוללים פיתוח אסטרטגיות מכירה, זיהוי צרכי לקוחות, השתתפות באירועי מכירות, עמידה ביעדי מכירות, מתן משוב להנהלה והרחבת מאגרי מידע של לקוחות. קורות חיים מוצלחים עבור אנשי מכירות בשטח מציגים את היכולת למכור, מיומנויות תקשורת ובינאישיות, אוריינטציה בשירות לקוחות, תשומת לב לפרטים ושליטה ביישומי מחשב ומערכות.

מטרת קורות החיים היא להראות למעסיקים ומנהלי הגיוס שכדאי להם לשכור את שירותיכם היעילי והמקצועי. בעת כתיבת קורות החיים, וודאו שאתם מפרטים למה הניסיון, הכישורים וההישגים הקודמים שלכם יועילו לחברה ויסייעו לה לצמוח.

מיומנויות הנחשבות לרוב חיוניות לתפקיד זה כוללות - היכרות טובה עם התעשייה בה אתם פועלים, שיווק, כושר שכנוע, היכרות עם טכניקות מכירה שונות, כישורי משא ומתן, מודעות מסחרית מצוינת וידע מעודכן של ההתפתחויות האחרונות בתחום. לכל אורך כתיבת קורות החיים יש להקפיד על ההתייחסות לעבודת צוות. אנשי מכירות מובילים משיגים את הצלחתם האישית באמצעות הצוות שהם מנהלים והלקוחות איתם הם באים במגע. חלק מהותי מתפקיד המכירות הוא שיפור מערכות יחסים קיימות והסתגלות לסיטואציות שונות.

אין דרישות אקדמיות המגבילות את העיסוק בתחום, כל עוד למועמדים יש את הגישה הנכונה לתחום הם יכולים להיכנס ולהתפתח בו. לעיתים, מועמדים בעלי תואר ראשון בתחומים רלוונטיים כמו שיווק, מנהל עסקים, וכלכלה נוטים למשוך טיפה יותר תשומת לב.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!