קורות חיים לדוגמא - אחות

קורות חיים לדוגמא של אחות, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של אחות, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%AA.jpg
דירוג ממוצע: 4.6 (44 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%AA.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור אחים / אחיות, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

אחיות הן הבסיס עליו נסמכת מערכת הבריאות שלנו, זה מעולם לא היה נכון ומוחשי יותר כמו בימי מגפת הקורונה. הלחצים חסרי התקדים של ימינו על כוח האדם בתחום הבריאות יוצרים הזדמנויות ואתגרים חדשים עבור אנשי מקצוע הסיעוד. עם הביקוש הגבוה באופן עקבי לאחיות מוסמכות והמון אפשרויות עבודה בבתי חולים, מרפאות ומתקני סיעוד, עכשיו זה יכול להיות זמן טוב להתחיל לחפש תפקיד סיעודי חדש.
אחיות מוסמכות מעניקות טיפול מעשי וגם רגשי לחולים במסגרות רבות, כולל מרפאות, בתי חולים, בתי אבות ומשרדי רופאים פרטיים. הן משתפות פעולה עם רופאים, עוזרי סיעוד ואנשי מקצוע רפואיים אחרים כדי לאבחן מחלות ולטפל בחולים. אחיות מסייעות גם בחינוך המטופלים למגוון נושאים בריאותיים. מדובר בעבודה שיכולה להיות מלאה באדרנלין ובאקשן במחלקות החירום בבתי החולים, ומצד שני, תמיד דורשת אנושיות ורגישות.

מקצוע רפואי זה יכול להוביל לקריירה לכל החיים של קשרים משמעותיים ועבודה מתגמלת לצד עיסוק מאתגר אשר העוסקים בו מתמודדים עם מצבי קיצון, שעות ארוכות ואחריות רבה מאוד.
בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

קורות חיים מוצלחים צריכים להתחיל בהקדמה תמציתית אך מפורטת כדי למשוך מיד את תשומת לבם של הקוראים. לתפקידי אחיות באופן כללי, הקדמה ההיא דרישה סטנדרטית מכיוון שהיא מאפשרת לכם להדגיש את כישוריכן, אישוריכן והתנסותכן במהירות ובבהירות.
בסופו של דבר, ההקדמה אמורה להראות למעסיקים ולמנהלי הגיוס שאתם תהיו מטפלות יעילות על ידי המחשת היכולות הרלוונטיות וההישגים הקודמים שלכן. בקריאת ההקדמה שלכן, צריך להיות ברור שההעסקה שלכן בצוות תועיל גם לחולים וגם לאנשי מקצוע רפואיים אחרים.

טיפ אחרון, אך בהחלט לא פחות חשוב, הוא המרכיב האנושי בהקדמה של קורות החיים שלכן. אחיות הן הלב והנשמה של בתי חולים רבים. לעתים קרובות הן מהוות את מקור הנוחות הגדול ביותר לחולים ואת הפרצופים הידידותיים ביותר שהם רואים כל היום כשהם מוקפים בבדיקות ונהלים לא שגרתיים. מתקני בריאות רבים מסתמכים על אחיות שלא רק לבצע תפקידים רפואיים אלא גם לתמוך בחולים באופן רגשי וליצור סביבה חמה ואכפתית. אז זו בדיוק התמונה שתרצו שתקרין על קורות החיים הסיעודיים שלכן, לצד הכישורים הפורמליים המרשימים שברשותכן.

השתדלו לכתוב בשפה אנרגטית וחיובית, תוך שימוש בפעלים המתארים את ההשקפה וההיסטוריה המקצועית שלכן.

  • ניסיון תעסוקתי:

אחיות מהוות אחד המקצועות המגוונים ביותר מבחינת הרקע והגיל. בעוד שתפקידי סיעוד קודמים תמיד מקבלים עדיפות בסעיף היסטוריית התעסוקה של קורות החיים שלכם, אתן יכולות גם להדגיש את חוויתכן המגוונות וניסיון העבודה שלכן.
אם יש לכם כבר ניסיון כאחיות ציינו אותו והשתדלו לפרט. היכן? בבית חולים או במוסד אחר? עם אילו אוכלוסיות עבדתן? איזה סוג של חולים? פרטו את תחומי אחריות עליהם הייתם אמונות, אפילו אם הם לא קשורים לטיפול עצמו כמו למשל סידור משמרות. כאשר אתן מתארות את ניסיון העבר שלכן בקורות החיים אתן בעצם משקפות תמונה של אילו מן עובדות אתן, לכן היו מקיפות ככל הניתן.

חובות והישגים הם חלק חשוב נוסף בהיסטוריה התעסוקתית שלכן. התייחסו ליוזמות שהייתם אחראיות עליהן, אבני דרך, מאמצי צוות ותוצאות מדידות. לדוגמא, האם עזרתן בפיתוח מדיניות או נהלים חדשים? האם קיבלתן ציונים טובים לביקורת מטופלים?
בכתיבת הניסיון התעסוקתי שלכן הראו שאתן "רצות למרחקים ארוכים", כלומר בעלות סף תסכול גבוה ונכונות לחכות זמן רב, עד אשר העבודה במקצוע הופכת לרווחית ומתגמלת. הדגימו כיצד אתן מסוגלות לקבל סמכות של מנהל המחלקה ושל הרופאים הבכירים, אך גם להתמודד עם אתגרים בצורה עצמאית תוך כדי הסקת מסקנות.

אם אין לכן עדיין ניסיון, אין לכן מה לחשוש! יש צורך רב באחים ואחיות וגם אתם תשתלבו באחד המוסדות. נסו להתעמק בהתנסויות משמעותיות בלימודים או ניסיון בהתנדבות אם יש כאלו. אם התנדבתן במד"א או גוף דומה הרחיבו על כך. אם שירתתן כחובשות הרחיבו על החוויה גם כן.

  • כישורים:

העוסקים בקצוע הסיעודי עומדים בצומת של ידע מעשי, טכנולוגיה ואינטראקציה אנושית רכה. עבודת האחות קשורה לרב-צדדיות, וכך גם מדור הכישורים שלכם.

למרות שמקצוע הסיעוד דורש מיומנויות טכניות ספציפיות כדי לבצע את העבודה, מעסיקים זקוקים ליותר מצוות הסיעוד שלהם מכיוון שאחיות נאלצות להתמודד עם מטופלים ועמיתים מדי יום. באופן ספציפי, האחיות צריכות להיות בעלות כישורים רכים כמו תקשורת, חשיבה ביקורתית, טוב לב, מוסר עבודה חזק.
כישורים "רכים" אלו משקפים את היכולת שלכן לקיים אינטראקציה חיובית עם מטופלים, להבין את האנשים סביבכן, להרגיש תזוזות רגשיות עדינות או פשוט להיות מטפלות חביבות וחמות. מיומנויות רכות מראות גם כיצד אתן ניגשות לחובתכן המעשית כאחיות. דייקנות, סבלנות, מיקוד צוות ויכולת הסתגלות טמונים גם בקטגוריה זו.

האחים והאחיות הם מי שבאים במגע עם המטופלים בצורה הכי אנושית ואינטימית. מקצוע רפואי זה נותן מענה לטיפול פיזי במטופלים, אך גם לתמיכה הנפשית בהם. כמובן שמדובר בעיסוק מאוד מאתגר אשר העוסקים בו מתמודדים עם מצבי קיצון, שעות ארוכות ואחריות רבה מאוד.

  • השכלה:

מקצועות מסוימים לא שמים יותר מדי דגש על תעודות רשמיות, אך מקצועות הרפואה והסיעוד בהחלט עושים זאת. לא זו בלבד שהתנסות ברמה גבוהה הוא דרישה חיונית עבור אחיות, אלא שהוא יכול להשפיע על קורות החיים שלכן. אם אתן מגישות מועמדות למשרת סיעוד בישראל, למדור החינוך יש עדיפות גבוהה מהרגיל בקורות החיים שלכן.

ניתן להגיע לעיסוק כאח/ות לאחר לימודי תואר, או לימודי תעודה במגוון אוניברסיטאות ובתי ספר. כאשר אתן מתארות את ההשכלה שלכן ציינו קורסים מקצועיים משמעותיים, והתנסויות. בנוסף, אם עברתן הכשרות או השתלמויות רפואיות נוספות ציינו זאת, כדי שיעבור הרושם שאתן בקיאות בעולם הרפואה והסיעוד.

  • עיצוב:

המראה החזותי של קורות החיים שלכן הוא מה שמעסיקים יבחינו תחילה בבקשתכם לעבודה. זהו הרושם הראשוני שיהיה להם אודותיכן. פורמט קורות חיים מבולגן, עמוס, או פריסת קורות חיים מסודרת חסרה קטעים מוגדרים בבירור עלולים לפגוע בסיכויים שלכן להיחשב כמועמדות ראויות למשרה.

מבנה חזותי משדר אופי בקורות החיים שלכן. מה אנשים מקשרים באופן חיובי למקצוע האח או האחות? איזו תמונה אתן צריכות להציג למנהלי העסקה בקורות החיים שלכן? שקלו כיצד פריסת קורות החיים, המבנה והעיצוב שלכן יכולים להקרין קשב, התמקדות בפרטים ומידה מסוימת של משמעת.
מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתן צריכות היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכן בקורות החיים, לכן וודאו כי אתן הולכות לגישה קלאסית עם קווים נקיים וקלים לקריאה בטקסט המשובצים בתבליטים ורשימות. 

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

בישראל, כמו במקומות מתקדמים בעולם, הוספת כוח אדם איכותי של אחיות מומחיות בבתי חולים ובקהילה והרחבת תחומי האחריות שלהן התגלה כצורך הכרחי ובעל תרומה משמעותית לחיזוק צוותי הרפואה, לשיפור איכות הטיפול, הנגישות שלו והזמינות שלו.

שוק העבודה של אנשי מקצוע בתחום הבריאות השתנה. לפני עשרות שנים הוא נתפס כשדה בלעדי עם מספר מקומות מצומצם ומוגבל, אך הלחצים חסרי התקדים של ימינו על כוח האדם בתחום הבריאות יוצרים הזדמנויות ואתגרים חדשים עבור אנשי מקצוע הסיעוד. הצורך ברזומה סיעודי יוצא דופן, המותאם אישית לרקע ולמטרות שלכן, מעולם לא היה קריטי יותר.
אחיות ואחים הם עמוד השדרה של כל בית חולים ומקצוע הסיעוד הוא הדבק המחזיק יחד את מסע הבריאות של המטופל. לאורך כל חווית המטופל, ובכל מקום שיש מישהו שזקוק לטיפול, אחיות פועלות ללא לאות לזהות ולהגן על צרכי הפרט.

מעבר למוניטין של חמלה ומסירות טמון מקצוע מאוד מיוחד, שמתפתח כל הזמן כדי לענות על צרכי החברה. החל מלהבטיח את האבחנות המדויקות ביותר ועד לחינוך המתמשך של הציבור בנושאי בריאות קריטיים; אחיות הן הכרחיות לשמירה על בריאות הציבור.
סיעוד הוא מקצוע מאתגר ומתגמל הדורש מגוון מיומנויות קשות. העוסקים בו צריכים להיות בעלי ידע רפואי רב ומסוגלות לבצע הליכים מסוימים (כגון מתן חיסונים ושאיבת דם). הם גם צריכים להיות בקיאים בטכנולוגיה, מכיוון שלעתים קרובות הם צריכים לעדכן את תרשימי המטופלים דרך בסיס הנתונים המקוון של בית החולים.

אחים ואחיות זקוקים גם לכישורים רכים. עליהם להיות סבלניים ואמפתיים כלפי המטופלים ומשפחות החולים.
בעיסוק זה משתלבים מי שמרגישים כלפיו תחושת שליחות. כדי להתחיל את דרכם או להתקדם בעולם זה תצטרכו להביא לידי ביטוי את כל מכלל התכונות הללו בקורות החיים שלכן.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכן מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

 

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!