קורות חיים לדוגמא - אופטומטריסט

קורות חיים לדוגמא של אופטומטריסט, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של אופטומטריסט, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%A1%D7%98.jpg
דירוג ממוצע: 4.5 (65 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%A1%D7%98.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור אופטומטריסטים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

כן כן אתם רואים נכון.. במדריך הבא נלמד אתכם כיצד לכתוב קורות חיים מנצחים של אופטומטריסטים! 

אופטומטריסטים מעורבים בבדיקה, אבחון, ומציאת פתרון של הפרעות במערכת הראייה או מחלות עיניים ופציעות. החובות הנפוצות בקורות החיים של האופטומטריסט כוללות: קביעת משקפיים ועדשות מגע, ביצוע בדיקות ראייה, אבחון בעיות ראייה, מתן טיפולים, מתן טיפול לפני ואחרי הניתוח לחולים שעברו ניתוח עיניים, הערכת מטופלים לבדיקת בעיות עיניים או מחלות עיניים, ביצוע של הליכים כירורגיים ונתינת מרשמים למשקפיים ועדשות מגע.

אופטומטריסטים חייבים להיות מסוגלים להעריך את תוצאות הבדיקה, לבצע מגוון בדיקות אבחון, ולהציע את מהלך הטיפול הטוב ביותר. לשם כך עליהם להחזיק ביכולות בין אישיות חזקות, הם גם צריכים להסביר בבירור את ההנחיות לטיפול בעיניים ולהתמודד עם חששות המטופלים. 
העוסקים במקצוע זה צריכים לשלב ידע מקצועי ואנטומי ברמה גבוהה ביותר עם יחסי אנוש מצוינים. הדרישה לאופטומטריסטים היא תמיד גבוהה ומדובר במקצוע שיכול להבטיח קריירה יציבה לאורך זמן. כאשר מנסחים את קורות החיים למקצוע האופטומטריה חשוב להביא לידי ביטוי יכולות שונות וחשובות אלה, כדי לאפשר לעצמכם כניסה לתחום מרתק זה.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה בכדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!..

  • כתיבת הקדמה:

אופטומטריסטים רבים טועים בכתיבת רשימה יבשה של התמחויות ואבחנות רפואיות שהם מכירים, במקום לכתוב סיכום מקצועי ומשכנע. במקום לקחת את המסלול היבש, התמקדו בשלושת המיומנויות המובילות שלכם וכתבו שלושה משפטים מרתקים, שנכתבו בביטחון, המציינים את הערך שלכם לתפקיד ואת המומחיות שלכם במיומנויות אלה. עליכם למכור את עצמכם, לא את רשימת הקורסים שלכם באוניברסיטה.

מחקרים הראו כי מנהלי גיוס ומעסיקים משקיעים 5 עד 8 שניות בממוצע בבחינת קורות חיים כשהם מחליטים האם להמשיך לקרוא או לעבור הלאה. הובילו עם נקודות החוזק שלכם, שלטו בנרטיב ואל תתנו לקהל שלכם סיבה להפסיק לקרוא. זה לא המקום להיות צנועים מדי. אם לא תבליטו את הכישורים שלכם לעבודה, אף אחד אחר לא יעשה זאת. עליכם להיות בטוחים אסרטיביים מבלי להישמע יהירים. ההקדמה הוא גם המקום שבו אתם יכולים לבחור לציין באופן ספציפי איזה סוג עבודה אתם מחפשים. 

בהקדמה עליכם לכתוב שניים עד שלושה משפטים כדי להציג את היכולת שלכם לספק בריאות מיטבית למטופלים תוך מתן נוכחות רגועה בזמן האבחנה. עליכם גם להפנות תשומת לב ליכולתכם להעריך ולאבחן בעיות עיניים, ולרשום טיפול מתאים. תוכלו לפרט לגבי הליכים שביצעתם בתיאור התפקידים שבסעיף הניסיון התעסוקתי שלכם.

  • ניסיון תעסוקתי:

במקצועות הפרא-רפואיים הניסיון התעסוקתי שצברתם חשוב במיוחד. מדובר במקצועות בהם האחריות המוטלת על כתפיכם רבה ביותר. לכן אם כבר צברתם ניסיון בתחום הוא צריך לתפוס את המקום המרכזי בקורות החיים משום שזה המידע שהכי יעניין מעסיקים וישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. הניסיון שלכם הוא היתרון הגדול ביותר שלכם וחשוב שתמנפו אותו ככל הניתן. 

ניסיון תעסוקתי ברוב המקרים הוא היתרון הגדול ביותר בזמן חיפוש עבודה, לכן דאגו לנצל את הניסיון שצברתם באופן מיטבי. היעזרו בו כדי לשקף למעסיק הפוטנציאלי שאתם עובדים מסורים. אל תסתפקו בתיאור קצר של כותרת התפקיד, ציינו בנקודות תחומי אחריות מרכזיים ואתגרים מהתפקיד כך שלמעסיק יהיה מושג טוב יותר לגבי היכולות שלכם. 
תוכלו לעשות זאת בכך שתתארו את תחומי האחריות הרבים שהייתם אמונים עליהם בעבודה הקודמת, ותציינו הישגים יוצאי דופן. כמו כן, תארו את היחסים המעולים שהיו לכם עם המעסיק לשעבר ועם הלקוחות. האם ניחנתם בסבלנות יוצאת דופן? כושר הקשבה? דייקנות? הגדלת ראש?

אם לא עסקתם קודם לכן באופטומטריה, אל חשש, קורות החיים שלכם עדיין יכולים להיות מצוינים. זכרו שאם יש לכם את ההשכלה המתאימה אתם תתחילו את דרככם המקצועית במוקדם או במאוחר גם אם החיפוש יהיה מעט מאתגר יותר. חשוב לשים לב שלמרות שאין לכם ניסיון קודם בתחום, המעסיק העתידי שלכם יכול לקבל מושג על היתרונות הרבים שלכם כעובדים. לכן, היעזרו בניסיון מתחומים אחרים כדי להביא לידי ביטוי תכונות מצוינות אלו. 
אם עבדתם בשירות לקוחות תוכלו לתאר את היחסים הטובים שלכם עם הסביבה. או לחילופין אם אם עבדתם באדמיניסטרציה תוכלו לתאר את הדייקנות והשקדנות שלכם. שימו לב שאתם מנצלים את הניסיון הקודם שלכם, גם אינו מתחום האופטומטריה, עד תום.

  •  כישורים:

בעוד שסעיף הכישורים מכסה חלק מאותה טריטוריה כמו הסעיף הקודם, התמציתיות בו הופך אותו לזכיר ומושך תשומת לב. סעיף הכישורים הוא המקום למנות את היכולות הרלוונטיות ביותר שלכם ולהתאים את כל מילות המפתח המוזכרות בתיאור התפקיד. 

תמיד כדאי לציין שפות נוספות שאתם דוברים. בתור מי שעתידים לתת שירות למגוון רחב של אוכלוסיות שליטה בשפות נוספות היא יתרון אדיר. שימו לב שאתם מתארים ומפרטים את תוכנות המחשב השונות שאתם שולטים בהן, שכן בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים במסגרת כל עבודה יש מערכת שצריך לתפעל באופן שוטף וחשוב להעביר את הרושם שיש לכם נגיעה טכנולוגית ותוכלו להסתדר היטב בסביבה חדשה. כמו כן כדאי לציין תכונות בולטות וכישורים שאולי לא מצאתם להן מקום מוקדם יותר בקורות החיים, בייחוד כאלה שרלוונטיים לעבודה כאופטומטריסטים. 

כושר סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים, יסודיות בביצוע משימות כל אלה הם דוגמאות לתכונות מעולות שאולי ניחנתם בהן ומהוות עבורכם יתרון על פני מועמדים אחרים, שימו לב שאתם לא שוכחים לציין אותן.

  • השכלה:

לימודי מדעי האופטומטריה כוללים לימודים מדעיים וקליניים של גוף האדם, עם הכשרה בתחום תפקוד העיניים אצל תינוקות, ילדים, מבוגרים וקשישים, והאמצעים לתיקון או שיפור ראייתם. לימודי אופטומטריה כוללים לימודים עיוניים ומעשיים בתחומי רפואה, מדע וגוף האדם בשאיפה הקנות לאופטומריסט כלים עיוניים ומעשיים נחוצים.

על מנת לעסוק באופטומטריה יש להשלים לימודי תואר ראשון בן 4 שנים בתחום, כך שחשוב מאוד לציין באופן ברור ובולט בקורות החיים את התואר בו אתם מחזיקים כדי לעסוק במקצוע זה. אתם יכולים להשתמש בלימודיכם כדי להעיד על עצמכם ומעבר לכך, אם הצטיינתם, ציינו זאת. אם השתתפתם או יזמתם פרויקטים מיוחדים, התייחסו אליהם. אם במסגרת לימודיכם השלמתם קורסים יוצאי דופן או התמחות מעניינת פרטו על כך. 

  • עיצוב:

הפורמט הנכון הוא עמוד השדרה של קורות החיים שלכם ויכול למשוך את המעסיק להמשיך ולקרוא את קורות החיים שלכם ליותר מכמה שניות בודדות. העיצוב הוא למעשה הרושם הראשוני שהמעסיק מקבל מכם, הוא מדגיש לו את האופן בו אתם מציגים את הדברים ומבדילים בין עיקר לטפל.

מכיוון שתבניות של קורות חיים משדרות אופי, מה שאתם צריכים היא תבנית נקייה וקלאסית כדי להציג את הדימוי המקצועי שלכם בקורות החיים. משמעת, דיוק, אמינות ומומחיות הם האסוציאציות המרכזיות לתפקיד במקצוע הפרא רפואי. בואו נמחיש זאת בתבנית קורות החיים שלכם.
בקורות החיים הטובים ביותר יש קווים נקיים, שפע של שטח לבן, ומעל הכל, הם קריאים. אתם רוצים שמעסיקים יוכלו למצוא את פרטי הקשר שלכם, העבודה האחרונה והמיומנויות שלכם תוך שניות ספורות, כי זה כל הזמן שיש ברשותכם על מנת להרשים. 

כמובן שאין צורך להתחיל הכל מאפס, בחירה באחת התבניות שלנו תשיג לכם בדיוק את התוצאה שאתם מחפשים ותייצר לכם קורות חיים מעולים שאין ספק שיבלטו מעל המתחרים. עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

אופטומטריה הוא מקצוע מתחום הפרא-רפואה, שמתמחה ומתמקד במערכת הראייה ובעיניים. אופטומטריסט הוא אדם המטפל בעין ובמערכת הראייה של האדם. הוא עוסק באבחון, מעקב ומתן פתרונות לליקויי ראייה ובעיות הקשורות בראייה, כגון פזילה, עין עצלה, קשיי מיקוד ועוד. כמו כן הוא מטפל בתחומים ספציפיים, כל אחד על פי הכשרתו, כגון התאמת עזרי ראייה אופטיים לסובלים מראייה ירודה, התאמת עדשות מגע מולטיפוקל או טיפול בבעיות ראייה אצל ילדים.

חשיבותו של האופטומטריסט גבוהה, כיוון שחוש הראייה משמעותי וחשוב לחיים תקינים, ולקויות הקשורות בראייה מזיקות לתפקוד היומי שלנו. חלק גדול מהמוח שלנו מוקדש לעיבוד המידע שמגיע בעקבות ראייה, ועל כן ראייה תקינה משפיעה באופן ישיר על איכות החיים של כולנו. 
תפקיד האופטומטריסט מצריך רישיון ולימודים ייעודיים. אופטומטריסט יכול לעבוד בקהילות או בארגונים וגופים ממשלתיים. במסגרת התפקיד האופטומטריסט בוחן את תפקוד העין ובמידת הצורך מתאים למטופל משקפיים או עדשות מגע שיסייעו בתיקון הראייה.

אופטומטריסטים חייבים להיות מסוגלים לתקשר בצורה ברורה ויעילה שהופכת את המלצותיהם - ואת הסיבות להן - לפשוטות. רבים חייבים גם להסביר את יסודות בריאות העיניים לאנשים שאינם יודעים דבר על אנטומיה, או שיש להם אי הבנות עמוקות בנוגע לנושא. 
קורות החיים של אופטומטריסטים צריכים להתוות את הניסיון המקצועי שרכשתם, כמו גם את כל הכישורים המיוחדים שיש ברשותכם, כגון התאמת משקפיים והמלצות לשיפור הראייה. מכיוון שאופטומטריסטים בדרך כלל עובדים אחד על אחד עם לקוחות, מיומנויות בין אישיות כגון תקשורת וחמלה נהדרים יכולים להבדיל ולהבליט אתכם מן השאר.


אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!