קורות חיים לדוגמא - אדריכל

קורות חיים לדוגמא של אדריכל, המדריך המקיף ביותר בישראל לכתיבת קורות חיים של אדריכל, בעזרת הדוגמאות והטיפים שנכתבו על ידי מומחי גיוס תוכלו ליצור קורות חיים מרשימים ב- 5 דקות ותמצאו עבודה עוד היום!

assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%9C.jpg
דירוג ממוצע: 5.0 (140 דירוגים)
assets/seo/images/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA %D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90-%D7%90%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%9C.jpg

במדריך מטה נמצאים דוגמאות וטיפים לכתיבת קורות חיים המותאמים לשוק הנוכחי שיעזרו לכם למצוא את המשרה הבאה שלכם.. אתם יכולים להיעזר בטיפים הבאים שנועדו עבור אדריכלים, לכתוב לעצמכם קורות חיים מרשימים בתוך מספר דקות ולהתחיל את חיפוש העבודה כבר היום.

 

ביתי הוא מבצרי – זוהי אמונה רווחת בקרב רוב בני האדם. מבתים ועד בנייני משרדים, מפעלים וקניונים, אדריכלים מעצבים כמעט כל מבנה הדרוש בכדי לגרום לחיי היומיום לתפקד. עם זאת, למרות חשיבותם של אדריכלים בעולם המודרני, בשוק העבודה של האדריכלים הולכת וגוברת התחרותיות. מאות בוגרים טריים מצטרפים לתעשייה מדי שנה ומתחרים על מספר מצומצם של תפקידים.
בין אם אתם אדריכלים מנוסים או בוגרי אקדמיה טריים המעוניינים להכניס את כף הרגל לדלת, קורות חיים מסודרים וכתובים במומחיות הם כלי חיוני להשיג את התפקיד הבא שלכם. קורות חיים מעולים מעניקים במהירות למעסיקים סקירה כללית על כישוריכם, השכלתכם ואף העדפותיכם העיצוביות.

כאשר אתם מחפשים עבודה בתחום האדריכלות, חשוב מאוד שקורות החיים שלכם ישקפו את כל עושר הניסיון שצברתם ואת היכולות שלכם שמייחדות אתכם משאר מחפשי העבודה בתחום. בשביל להיות חלק ממשרד אדריכלים נחשב אתם צריכים להפגין יכולות מרשימות ולהציג בקורות חיים תחומי עניין ותחומי התמחות נוספים על הידע הבסיסי הנדרש.

בכמה דקות בודדות נלמד אתכם כיצד:

  • לכתוב קורות חיים מרשימים שיבלטו מעל כולם
  • להתאים את קורות החיים לכל מטרה ומשרה
  • להשתמש בשפה המתאימה כדי להבליט את כישוריכם
  • לעצב קורות חיים יצירתיים ומקוריים

באמצעות קורות החיים לדוגמא ותבניות העיצוב שלנו, אנו נעזור לכם לכתוב את קורות החיים הטובים ביותר ולמצוא את עבודת החלומות שתמיד רציתם.

אז בואו נתחיל!

  • כתיבת הקדמה:

ההקדמה שלכם היא זו שתתפוס את הנדל"ן הראשי בחלק העליון של קורות החיים שלכם, מיד אחרי שמכם ופרטי הקשר שלכם. ככזו, היא הדבר הראשון שיקראו גם מערכת סינון ה- ATS וגם מנהלי הגיוס האנושיים. חישבו על תיאור של 3-5 משפטים על עצמכם בכתיבה זורמת, אסרטיבית ויצירתית: תרצו להוביל עם האיכויות החזקות ביותר שלכם, הניסיון הרלוונטי ביותר ונגיעה ברקע החינוכי שלכם.
מטרת ההקדמה בפרט וקורת החיים ככלל אינה לרשום כל מיומנות, הישג או פרויקט שעבדתם עליו. תפקידה לשכנע את המגייסים שיש לכם את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לתפוס את התפקיד הנתון.

ההקדמה היא המקום היחיד בקורות החיים שבו אתם חופשיים להפגין את האישיות המקצועית שלכם. מכיוון שלעתים קרובות אדריכלים עובדים בתקשורת הדוקה זה עם זה וקבלנים אחרים, תרצו להעביר את הנטייה הנכונה ולתת למנהל הגיוס את הרושם שתתאימו לאופי ורוח המשרד.

  • ניסיון תעסוקתי:

כמובן שניסיון תעסוקתי הוא החלק המשמעותי ביותר בכל קורות חיים, בייחוד באלו של אדריכל. סעיף זה הוא יותר מסתם רשימה של המקומות בהם עבדתם: זהו המקום להעביר את הכישורים וההישגים הבולטים ביותר שלכם. המגייסים בעיקר רק יסרקו קטעים אחרים של קורות החיים שלכם. סעיף הניסיון בעבודה הוא היחיד שהם יקראו במלואו לפני שיקבלו החלטה להתקשר אליכם.

 אם כבר צברתם ניסיון בתחום, כאשר אתם מתארים את התפקיד שביצעתם פרטו את מגוון המשימות שהשלמתם, פרויקטים מיוחדים שאתם חתומים עליהם כמו גם הישגים יוצאי דופן של המשרד או החברה בה עבדתם.
הניסיון התעסוקתי הוא הזדמנות להציג את המיומנויות שרכשתם, את הספק העבודה הרב שלכם כמו גם את היוקרה של מקומות העבודה האחרונים שלכם. אם עדיין לא צברתם ניסיון רלוונטי בתחום תנו עדיפות להשכלה שצברתם, ציינו אותה מוקדם יותר בקורות החיים והרחיבו על אודותיה ככל הניתן.

למרות שזה עשוי להיות מפתה להציג את חווית העבודה שלך באופן יצירתי, זו בדרך כלל לא דרך יעילה לשכנע את המעסיקים שאתם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד. במקום זאת, מטרת סעיף ניסיון העבודה צריכה להיות מענה לצרכים המפורטים בתיאור התפקיד. בעת כתיבת קורות חיים לעבודה באדריכלות, התחילו על ידי מעבר על מודעת הדרושים עבור המשרה הרצויה ושימו לב לאיכויות המפורטות בסעיף הדרישות.

  •  כישורים:

כישוריכם הם עמוד השדרה בעבודתכם כאדריכלים. בעוד שניתן לפרט תהליכים מסובכים יותר בסעיף היסטוריית העבודה שלכם, סעיף הכישורים הוא רשימה קצרה של היכולות החשובות ביותר שברשותכם.

שלא כמו במקצועות אחרים, מיומנויות טכניות לאדריכלים אינן אופציונליות. פרט חשוב במיוחד בעידן הטכנולוגי שבו אנחנו חיים, הוא הניסיון המקצועי על תוכנות רלוונטיות לתחום האדריכלות: SketchUp ,Datacad ,Autocad ואחרות.
בימינו הידע התיאורטי והניסיון המעשי הם רק שני שלישים מהנוסחה לאדריכל מקצועי ומצליח – כיום אתם חייבים ניסיון וידע מתקדם בתוכנות עבודה כדי להתקדם ובכדי שתוכלו לקבל על עצמכם פרויקטים גדולים ועבודות מורכבות.

תאמינו או לא, מיומנויות בין אישיות חשובות מאוד גם עבור אדריכלים. סביר להניח שתעבודו עם מנהלי בנייה, מהנדסי מבנים ומגוון אנשי מקצוע בתחום הבנייה ברחבי פרויקטים מרובים בבת אחת. היכולת להישאר מאורגנים ולהציע תקשורת ברורה בכתב ובדיבור לעמיתיכם היא אחד הדברים הראשונים שמעסיק ירצה להעריך בראיון. עלכים להדגים כיצד אתם בעלי תושייה ויצירתיות ובעלי מסגולות לפתור בעיות שעלולות להתעורר בכל שלב בתהליך.

  • השכלה:

במקצוע הזה ההשכלה היא משמעותית ביותר וכדאי להתייחס אליה באריכות בקורות החיים. ציינו מאיזה מוסד לימודים קיבלתם את התואר שברשותכם וציינו הישגים משמעותיים כמו הצטיינות. שימו לב שאם הצטיינתם במסגרת הלימודים, ניצחתם בתחרות משמעותית או הגעתם להישגים ציינו זאת באופן בולט בקורות החיים. אדריכלות היא ענף תחרותי ביותר בו חשוב להפגין ייחודיות, מחויבות ומצוינות. אל תשמיטו או תצטנעו, ואם אתם לא בטוחים אם קורות החיים הם המקום להזכיר פרט כזה, אנו עונים לכם חד משמעית שכן.

בעוד הלימודים האקדמיים נמשכים 4 שנים בנוסף לשנת סטאז' – לימודי המקצוע נעים בין שנתיים לשלוש לא כולל סטאז'. תעודת המקצוע תקנה לכם את האפשרות לעסוק בישראל באדריכלות ולהיות בעלי רישיון לחתום על פרויקטים אשר יצאו לפועל גם במציאות ולא רק על הנייר. זאת שלא כמו בעיצוב הפנים אשר הינו יותר אומנותי ומבוסס על טעם אישי, שכן לרוב מעצב פנים לא יכול לעצב דירה אשר תהיה מסוכנת לדייריה, בעוד אדריכל אשר שרטוטיו לא בסטנדרט הגבוה ביותר יכולים לגרום לבנייה של בניין אשר יתמוטט על כל יושביו.

בנוסף, אדריכלים רבים עוברים הכשרות נוספות מעבר לתואר בין אם בתוכנות שרטוט ובין בהתמחויות ספציפיות כגון תקני בנייה או בנייה ירוקה. שימו לב שאתם מזכירים את כל ההכשרות שעברתם בסדר כרונולוגי הפוך (כאשר העדכנית ביותר מוצגת ראשונה) כדי להציג באופן הברור ביותר את ההשכלה העשירה שלכם נכון להיום.

  • עיצוב:

כל אדריכל מוכשר יודע את הערך של עיצוב טוב: לא רק שהוא מושך אותנו חזותית, אלא גם משרת את מטרתו היעודית. עיצוב קורות החיים שלכם צריך לעקוב אחר אותם עקרונות כדי ליצור איזון בין פונקציונליות וסגנון.
כאדריכלים קורות החיים שלכם לא רק צריכים להיות קריאים לחלוטין, אלא גם לתת טעימה מהסגנון האישי שלכם. עליהם לשדר תחושת ארגון ברורה ולהיות מובנים באופן שמוביל במהירות את עין הקורא לאורך כל הדף. חישבו על פורמט קורות החיים שלכם לא רק כמבחן הראשון שלכם כמחפשי עבודה, אלא על הרושם הראשוני של החברה מכם כאדריכלים.

אנחנו יודעים שאתם אדריכלים מוכשרים, אבל אפילו המומחים זקוקים לעיתים למעט עזרה – ולכן עיצבנו עבורכם סדרה של תבניות עיצוב מקצועיות שישיגו לכם בדיוק את העבודה אותה אתם מחפשים.

  • לסיכום, נקודות עיקריות וכיצד לגרום לקורות החיים שלכם להתבלט?

כנקודת המפגש בין אמנות, הנדסה ומדעי החברה, אדריכלות נוגעת בכל היבט בחיינו. בתור אדריכלים אתם תורמים להפוך את הסביבה שלנו למעוצבת והרמונית יותר.

אדריכלות היא אמנות מדעית של דמיון, תכנון ובנייה של מבנים ומבנים. אדריכלים הם אנשי מקצוע יצירתיים המשתמשים בכישורי ההדמיה שלהם כדי לתכנן פריסות מבניות ולבצע את בנייתן. תפקידו של אדריכל נחשב לאחד התפקידים החשובים ביותר בהנדסה.
אדריכל יכול להתמחות בתכנון בתים, תכנון עירוני, אדריכלות נוף ואדריכלות פנים, כאשר הוא יכול לעסוק בכל אחד מהתחומים בנפרד, או בכולם יחד. משך לימודי אדריכלות עומד על 5 שנים באחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל המציעים לימודי אדריכלות.

הרבה חולמים להיות אדריכלים. הדימוי הרומנטי של המקצוע הטומן בחובו את הסיכוי לשילוב בין נטיות אומנותיות ויצירתיות לכישורים פרקטים קוסמים למועמדים רבים בכל שנה ואלה מציפים את בתי הספר והמכללות. כל בוגרי תואר לאדריכלות יודעים שבפועל, עומדים בפניהם אתגרים רבים הכוללים התמחות מפרכת ושוק תחרותי ביותר.
כדי להצליח להתבלט ולהתקדם למשרות החלומות שלכם צריך לזכור שמטרת קורות החיים אינה לרשום כל מיומנות, הישג או פרויקט שעבדתם עליו. תפקידם לשכנע את המעסיקים שיש לכם את הכישורים והניסיון הדרושים כדי לתפוס את התפקיד הנתון.

נקודה חשובה נוספת בכתיבת קורות חיים לאדריכלים היא שתוכנות שרטוט ועיצוב הן כלי עבודה עיקריים. היכרות עם התוכנות הבולטות משפרת מאוד את הסיכוי שתתאימו לתפקיד, וכפועל יוצא מכך תוזמנו לראיון עבודה. הקפידו לציין באלו תוכנות יש לכם שליטה ובקיאות.
 

אלו רק חלק מהנקודות שיבליטו את קורות החיים שלכם מעל השאר - בעזרת הכלי שלנו לכתיבת קורות חיים ב- resumake.co.il, תוכלו ליצור קורות חיים בקלות ובמהירות ולהתקבל לחברות המובילות בשוק.

תבניות עיצוב מקצועיות לכל תפקיד, בחר/י תבנית ובנה/י את קורות החיים שלך במהירות.
השתמש/י בכלי יצירת קורות החיים המקצועי של Resumaker. נסה/י בחינם!